Terug naar overzicht
Ik vond ook geen uitnodiging die me aanstond. Veel uitnodigingen vond ik echt mooi maar niet passend bij 'ons'. Bijgevolg heb ik dan maar mijn eigen kaartje ontworpen. Zo weet ik tenminste dat het bij ons past. Dit heb ik dan naar de drukker gebracht en zij heeft er een deftige versie van gemaakt. Dat vond ik ideaal :-)Wij werken niet met antwoordkaartjes, gewoon emailadres en telefoonnr.
Wij hebben onze uitnodigingen zelf ontworpen en gewoon bij een drukker laten drukken. Antwoordkaartjes ken ik niet eens. Dus wij hebben het niet en ze moeten iets op onze gsm laten weten
http://tadaaz.be/nl/huwelijk/trouwkaarten/bundeltje-liefde-met-rode-accenten?color=rooddit is onze uitnodiging geworden
http://tadaaz.be/nl/huwelijk/trouwkaarten/bundeltje-liefde-met-rode-accenten?color=rood
dit is onze uitnodiging geworden
Wij hebben het ook helemaal zelf gemaakt en besteld bij printconcept. We zijn nu aan het wachten tot ze aankomen met de post. Spannend. :)
wij hebben ze ook zelf ontworpen, allé mijn zus heeft dat voor mij gedaan en ik ga deze maand naar de drukker gaan ermee dus spannend!
Wij hebben gekozen en alles via de drukker geen antwoordkaartjes, wel hebben we vermeld dat we een bevestiging willen voor bepaalde datum via mail of gsm ...succes tachke
Ik zou ook graag onze uitnodiging zelf ontwerpen, maar ik heb geen idee hoe ik hieraan moet beginnen. Tips?
Goh, gewoon eerst ideeën opdoen via kaartjes die je mooi vind en dan zelf beginnen tekenen en ontwerpen. Je hebt een aantal websites (zoals poobies of zelfkaartjesmaken) die je extra kunnen helpen daarbij.
Hier gaan we eerst bij de foto graaf een fotoshoot van de kindjes en mijn schoenen ons decoratie als achtergrond dat we dan ook gebruiken op de dag zelf :) en dan in vintage stijl :) van daag heb ik al een voorproefje van de namen gemaakt ben er wel trots op :)
Bij ons zal het met antwoordkaarten zijn. Ik heb niet voorzien om er een liedjeskeuze of zo op te zetten. Zolang ze maar niet te lui zijn om het op tijd op de post te doen en GEEN bevestigingen per e-mail, mondeling of telefoon of sms.... Ik wil er zicht op blijven hebben, namelijk.
Hier nog twijfel over wel of geen antwoordkaartjes. Dit zorgt voor ons aantal uitnodigingen wel voor een grote meerkost. We gaan sowieso een bevestiging vragen (zowel bij aan- als afwezigheid)en dit waarschijnlijk via e-mail als het antwoordkaartje niet door gaat.Voorlopig zitten we nog volop inde ontwerpfase bij Apostrophe te Nijlen!