Terug naar overzicht
Hé Gerda, ik begrijp niet waarom ze het niet kunnen bestellen. Is het dan uit een oude collectie?
Nee, kleedje komt uit collectie 2014. Ik begrijp dus ook niet wat er zo moeilijk aan is om het te bestellen. Het is bovendien ook een heel draagbaar kleedje, niks echt extravagant of zo. Denk dat ik toch maar ga uitkijken naar iets anders :-(((
Ik weet natuurlijk niet welk kleedje je bedoelt, maar mijn schoonmoeder kocht haar kleedje van Oni-Onik bij Pierre Yves in Aalst. Misschien moet je daar eens proberen?
Op de site van Oni Onik staat ook een telefoonnummer (en onder "shops" al hun verkooppunten). Kan je ze niet even opbellen? Misschien is je mail verkeerd terechtgekomen...
Als het van 2014 is en je wil het echt, zou ik de moed nog niet opgeven. De suitecollectie is in de meeste winkels pas binnen, misschien daarom. Ik zou alle verkooppunten in Vlaanderen contacteren. Als je het modl doorgeeft wil ik gerust de provincie antwerpen doen voor jou.Langs de andere kant, foto's zijn niet altijd wat ze lijken. Ik wist zeker welk kleed. Ik wou en heb uiteindelijk iets totaal anders gekozen. Maar ik snap wel dat je HET kleed wel eens wil passen.
Ik ga morgen rechtstreeks bellen naar de firma in Oostnieuwkerke denk ik. Het probleem is dat er geen naam noch nummer van de kleedjes op hun website staat. Ik heb dus de foto ingescand en in attachment meegestuurd met m'n mails naar de verschillende verdelers. Zonder succes totnogtoe. Op het hoofdkantoor moeten ze me toch kunnen vertellen welke winkel wat in stock heeft zou ik denken. Amai,ik had nooit gedacht dat het zoeken naar een jurk zo omslachtig zou zijn. Ik heb bovendien al hopen andere merken bekeken. Ofwel vind ik ze te bomma-achtig, ofwel zijn ze naar mijn gevoel veel te protserig, enfin: ik hield eigenlijk maar 1 jurk over waar ik echt een wowgevoel bij had. Tsja, ik zal een moeilijke zijn zekers...
Goed dat je het nog niet opgeeft! Als je naar het hoofkantoor belt, krijg je tenminste een fatsoenlijk antwoord. Dan weet je zeker of er een kans is om die jurk te bemachtigen. Anders blijft ze in je hoofd. Als ze echt niet verkrijgbaar is, kan je dat hoofdstuk afsluiten. Maar ik hoop dat je ze vindt! Hou je ons op de hoogte?
Mijn oni-onik suitekleedje kwam van cermo concept. Ik heb dit toen in februari gekocht.
In la sposa verkopen ze ook oni-onik. Had ook bijna zo'n suitekleedje als trouwjurk gekozen :)