Terug naar overzicht
Verzendiingskosten weinig, douane daarentegen hoog.
Hallo!Ik heb ooit eens 2 keer bij een bestellt. De ene keer werd door fedex gebracht en had ik geen leveringskosten en de andere keer door dhl en daat was het om de 10 euro... MAAR let op, want je moet wel nog de douane kosten betaalen!!!! Did staat heeel mini klein op hun site geschreven en variiert van land tot land!!! dus ik had in total voor 25 euro op het eind extra kosten.Vind dit nog niet veel want je bent toch nog altijd goedkoper uit als je bij hun bestelt.Oh ja als ik nog even erbij mag zegen, super netjes afgewerkten jurken en clutches van hun gekregen (alleen bij buste een beetje te groot, maar had standaart maat genomen)Hoop dat ik je er mee heb kunnen helpen, groetjes mylene
Hallo!
Ik heb ooit eens 2 keer bij een bestellt. De ene keer werd door fedex gebracht en had ik geen leveringskosten en de andere keer door dhl en daat was het om de 10 euro... MAAR let op, want je moet wel nog de douane kosten betaalen!!!! Did staat heeel mini klein op hun site geschreven en variiert van land tot land!!! dus ik had in total voor 25 euro op het eind extra kosten.
Vind dit nog niet veel want je bent toch nog altijd goedkoper uit als je bij hun bestelt.
Oh ja als ik nog even erbij mag zegen, super netjes afgewerkten jurken en clutches van hun gekregen (alleen bij buste een beetje te groot, maar had standaart maat genomen)
Hoop dat ik je er mee heb kunnen helpen,
groetjes mylene
Ik zou er allerlei decoratiemateriaal willen bestellen, geen kledij.
Opletten met light in the box, de prijzen zijn goedkoop maar zoals gezegd er komen nog veeeeel douanekosten bij achteraf. Soms meer dan de waarde van je spullen. Dus goed nadenken en bekijken of je het decoratiemateriaal niet ergens anders kan vinden
idd douanekosten kunnen oplopen omdat sommige spullen rechtstreeks uit landen als China, Japan etc verstuurd worden.
Betaal je die douane kosten onmiddellijk bij de afrekening of komen die er achteraf nog bij?Ik zie alleen bij de betaling verzendkosten afhankelijk van de snelheid waarbij er afgeleverd wordt.
Betaal je die douane kosten onmiddellijk bij de afrekening of komen die er achteraf nog bij?
Ik zie alleen bij de betaling verzendkosten afhankelijk van de snelheid waarbij er afgeleverd wordt.
die betaal je bij de levering....