Nu Online
Momenteel zijn er 610 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verzendingskosten light in the box

14-3-2014 11:16:55
Weet er iemand wat de verzendingskosten zijn van light in the box naar België?

Sabrina
20-9-2014
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 604

brenda
7-7-2014
 Meld misbruik14-3-2014 12:11:45

Verzendiingskosten weinig, douane daarentegen hoog.

Mylene
7-6-2014
 Meld misbruik14-3-2014 12:13:30

Hallo!

Ik heb ooit eens 2 keer bij een bestellt. De ene keer werd door fedex gebracht en had ik geen leveringskosten en de andere keer door dhl en daat was het om de 10 euro... MAAR let op, want je moet wel nog de douane kosten betaalen!!!! Did staat heeel mini klein op hun site geschreven en variiert van land tot land!!! dus ik had in total voor 25 euro op het eind extra kosten.

Vind dit nog niet veel want je bent toch nog altijd goedkoper uit als je bij hun bestelt.

Oh ja als ik nog even erbij mag zegen, super netjes afgewerkten jurken en clutches van hun gekregen (alleen bij buste een beetje te groot, maar had standaart maat genomen)

Hoop dat ik je er mee heb kunnen helpen,

groetjes mylene

Sabrina
20-9-2014
 Meld misbruik14-3-2014 12:21:08

Ik zou er allerlei decoratiemateriaal willen bestellen, geen kledij.

Melissa
27-6-2014
 Meld misbruik14-3-2014 16:00:58

Opletten met light in the box, de prijzen zijn goedkoop maar zoals gezegd er komen nog veeeeel douanekosten bij achteraf. Soms meer dan de waarde van je spullen. Dus goed nadenken en bekijken of je het decoratiemateriaal niet ergens anders kan vinden

Patrick

Meld misbruik14-3-2014 22:26:07

idd douanekosten kunnen oplopen omdat sommige spullen rechtstreeks uit landen als China, Japan etc verstuurd worden.

Jasmien
27-9-2014
 Meld misbruik22-4-2014 13:27:43

Betaal je die douane kosten onmiddellijk bij de afrekening of komen die er achteraf nog bij?

Ik zie alleen bij de betaling verzendkosten afhankelijk van de snelheid waarbij er afgeleverd wordt.

Mylene
7-6-2014
 Meld misbruik22-4-2014 22:27:07

die betaal je bij de levering....

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...