Terug naar overzicht
Wij gaan ook niet trouwen voor de kerk en hebben een humanistische ceremonie door huis van de mens. Over 2 weken terug een afspraak met huis van de mens en dan ook eens aan het vieringsboekje beginnen. Mensen met een voorbeeld mogen dt steeds ook naar mij doormailen: melissa_stuer@live.be
Wij ook een dienst door huis van de mens! Nog geen idee hoe zo een dienst in elkaar steekt dus hier mogen de boekjes ook komen!cbroothaers@yahoo.comThanks!
En naar mij ook:-)Annav85@hotmail.comDank u!
Het huis van de mens zorgt zelf voor persoonlijke teksten en opbouw van de viering. Zij hebben ter plekke ook voorbeeldboekjes.
ik ben ook geïnteresseerd! christel_raes@telenet.be
Ik wil ook wel voorbeeldjes.Bij ons gaat wel één van de zussen van mijn vriend de ceremonie doen (i.p.v. priester,...)vinckxi@hotmail.com
Ik heb ook wel interesse hiervoor :-)laetitia_denis@hotmail.comMercikes!
Hey wij willen ook zelf een viering in elkaar steken maar hebben niet echt inspiratie voor de opbouw. We willen ook niemand inhuren hiervoor...onze getuigen gaan de viering leiden. Iemand ideetjes hoe ik dit,moet aanpakken. Wil ook een deel met opnieuw het ja woord geven en zoIdeetjes altijd welkom leen.van.minnebruggen@telenet.be
Ik overweeg ook een viering met huis van de mens ! Graag zou ik eens een voorbeeldje zien.Jasmien_vg@hotmail.com Alvast bedankt!!
Ik zou ook zeer graag voorbeelden krijgen. Kunnen jullie dit doormailen aub? joke.suetens@gmail.comAlvast bedankt!Joke
Ik zou ook zeer graag voorbeelden krijgen.
Kunnen jullie dit doormailen aub?
joke.suetens@gmail.com
Alvast bedankt!
Joke
Heb nog van niemand antwoord gehad dus k vrees er wat voor.