Eigenlijk zijn de tweede en de derde dezelfde, maar de tweede is gewoon van parels voorzien. Gezien ik ook parels zal dragen, zal ik waarschijnlijk kiezen voor de 1ste of de 2de.
Jessica, de tweede en de derde zijn van Etsy van het winkeltje Brideshop in USA. De eerste is van crystalbridalaccessories.co.uk.
Kim, oh, deze zijn ook niet zo duur hoor. De eerste is 38 pond en de tweede 38 euro, de derde 35 euro plus verzendkosten.
Het moeilijke aan dat alles is eigenlijk dat je dat in België precies allemaal niet vindt en al de rest van de wereld wel. En je kan dat dus niet zien in het echt, je kan dat niet eens uitproberen en als je het wil bestellen moet je dat vroeg genoeg doen want het duurt soms een paar weken eer je het hebt, maar je moet het wel hebben tegen je proef make-up en -kapsel. En natuurlijk kan het zijn dat je kapster het een en het ander heeft, maar misschien je goesting niet.
En ook ben ik nog niet zeker van hoe mijn kapsel moet worden, dus ja, 't kon even goed een haarband worden of zo, maar je kan moeilijk alles bestellen hè.