Terug naar overzicht
Hey Bianca,ik vind het alvast een super idee. Zakjes zal het gemakkelijkst gaan denk ik - dit vind je vrij snel online maar bv ook in de Ava.Voor de schepjes (en eventueel snoeppotten) kan je mss eens luisteren in de snoepwinkel 'olleke bolleke'. Misschien kan je ze daar voor een prijsje overkopen. En anders Ikea of Dille&Kamille.Onderstaande is ook wel leuke voor potten maar geen idee of ze in België leveren (staat wss wel ergens op hun site)http://www.snoeppotten.nl/ Grtjs
zo'n lolly's vind je in zucherro in Brugge, daar maken ze ze nog met de hand en in de kleuren die je zelf wenst!
Wij willen ook een candy-buffet. Voor snoeppotjes gaan we naar Ikea :-) En kijk eens op Pinterest voor leuke tekstideeën voor op jullie zakjes :-) - dat gaan wij ook doen :-)
Action heeft ongetwijfeld leuke potten voor geen geld.Voor de snoepjes heb je in bijna elke grote stad zo'n echt roze snoepwinkeltje.
Hey! Ik heb voor ons candybuffet al schepjes en zakjes besteld via amazon... Bij Action hebben ze inderdaad heel leuke potten voor weinig geld. best af en toe eens kijken wat ze in aanbieding hebben. Voor snoep bestellen wij waarschijnlijk via de website www.suikerdraakje.be.
Die snoepjes op die site's zijn wel allemaal duur zo te zien!?Wij dachten ze gewoon in de Makro te gaan kopen, geloof wel dat ze daar goedkoper zijn.Op de volgende site ook wel leuke dingen te vinden voor candy buffet:http://www.styleyourparty.be/
Thx voor de tips dames!Ben al gisteren eens gaan piepen bij de Action, en daar heb je inderdaad heel wat mooie potten voor weinig geld.Had er alleen graag zo een paar vrij grote met deksel gehad, omdat de snoepjes er toch hele avond staan...@Sylvie bedankt voor de tip van Ava. Daar ga ik morgen ook eens kijken. We hebben er niet echt eentje vlakbij waardoor ik die winkel steeds vergeet.@Jolien ik ben een grote Pinterest van :-) Het idee komt daar eigenlijk van. Dus heb al heel wat inspiratie daar gezien.We gaan ook rondkijken in Makro en enkele gewone winkels voor de snoepjes. En dan aanvullen met iets "specialer" snoep zoals de lolly's enzo.Groetjes,Bianca
Weet er mss iemand waar je zo'n snoepzakjes kan personaliseren? Zou wel leuk zijn om daar een bedanktekstje en onze namen kunnen op te zetten
@Jimmy Het is heel moeilijk en je moet het vaak in grote oplage kopen.Ik weet nog niet juist hoe, maar ik vermoed dat ik stickers ga laten drukken en deze op de zakjes plakken...
ik ga dit ook doen op mijn trouw, ik heb zeer leuke vazen gekocht id action. Alleen vraag ik mij af hoeveel kilo ik moet bestellen ongeveer? Voor 150 man..
Iets van een 80 a 100gram pp of is dat teveel?
Ja tzal zoiets zijn he ..;)