Nu Online
Momenteel zijn er 613 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Mijn vorderingen :)

17-3-2014 8:41:37
Heey mede bruidjes!
Ik wou even meedelen hoever ik al sta en jullie raad vragen over nog een aantal dingen :)
Wij trouwen op 13 september, nog een kleine 6 maand dus maar er is al veel in orde ondertussen! Eventjes een opsomming:
- De zaal ligt vast
- De traiteur ligt vast
- Het vervoer is geregeld
- We hebben een fotograaf
- Mijn trouwjurk is gekozen
- De themakleur is gekozen en de bruidsmeisjes passen zich hier aan aan
- We weten al hoe we de bedankjes gaan doen
- De muziek is in orde want die doen we zelf
En verder hebben we ons gastenboek al, mijn vriend heeft zijn outfit al bij elkaar en onze getuigen zijn al gekozen.

Maar nu komen de details nog natuurlijk :)
Wij zijn nog op zoek naar leuke ideetjes voor uitnodigingen en naamkaartjes die uiteraard in het thema rood en wit passen.
We zijn ook nog niet zeker over ons dessert en aangezien we in de zomer trouwen hadden we graag ijsjes gegeven of een ijstaart laten maken maar we weten niet goed waar we hier voor moeten gaan horen (regio Mechelen).
En ik ben nog op zoek naar rode curlies of andere rode versiering voor in mijn haar en leuke zilver/rode armbandjes.

Graag jullie meningen en als je weet waar ik deze kan vinden laat zeker eens weten!!

Groetjes, Lien

Lien
13-9-2014
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 758

Silke
29-3-2014
 Meld misbruik17-3-2014 11:56:36

Ons themakleur is ook rood-wit, en wij hebben onze uitnodigingen besteld bij cartarosa.be: Zij passen de uitnodiging op de website aan in de kleuren die er gewenst worden.

Julie
27-9-2014
 Meld misbruik17-3-2014 12:32:41

Wij trouwen op 27 september en ons thema is ook rood - wit. Onze uitnodigingen gaan we laten drukken bij Carddreams, Tadaaz of kaartje2go.nl!
Op de site YAS sieraden of Glitzy Secrets vind je wel wat haaraccesoires. Hier op de trouwforum vind je nog wel veel leuke inspiratie als je de verhalen leest van de andere toekomstige bruiden! :)

Tanja
13-9-2014
 Meld misbruik17-3-2014 12:41:54

Hi Lien,
wij trouwen op dezelfde dag :-) wij zitten ongeveer op dezelfde planning, wij zijn ook aan onze uitnodigingen bezig en deze week moeten we naar 2 vormingsavonden om onze mis in elkaar te kunnen steken ( verplicht van de parochie uit)
Welke bedankingen gaan jullie doen ?

helena
13-9-2014
 Meld misbruik17-3-2014 14:24:45

Hier ook 13 september :)
Wij moeten ook nog uitnodigingen, vervoer, misboekje, bloemen en nu zaterdag shoppen met mijn 2 zussen die mijn bruidsuikers worden!

helena
13-9-2014
 Meld misbruik17-3-2014 14:25:37

Bruidsmeisjes dus :)

Lien
13-9-2014
 Meld misbruik17-3-2014 20:38:17

We zijn dus niet de enigen die op 13 september trouwen haha :D Was niet onze eerste keuze maar was de enige datum dat de zaal nog vrij was :) Maar we maken van die 13de een geluksdag he :)
Tanja ik had leuke bedankjes gezien op internet, maar we zijn nog niet zeker of het deze gaan worden.
http://www.kattensite.be/onderwerp/37446-2-juni-begint-...
De bedankjes staan hierbij :)

Anneleen
13-9-2014
 Meld misbruik23-3-2014 20:21:41

Hier nog een 13/09 bruidje... je zit alvast verder dan ik.

Wij hebben:

- kleed is gekozen

- zaal + menu van zaal is in orde

- DJ

- gemeentehuis

-kerk + groot deel misboekje

- bezig met uitnodigingen

- fotograaf is nog een twijfelgeval

Nog veeeeeel te doen dus.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...