Terug naar overzicht
Ons themakleur is ook rood-wit, en wij hebben onze uitnodigingen besteld bij cartarosa.be: Zij passen de uitnodiging op de website aan in de kleuren die er gewenst worden.
Wij trouwen op 27 september en ons thema is ook rood - wit. Onze uitnodigingen gaan we laten drukken bij Carddreams, Tadaaz of kaartje2go.nl! Op de site YAS sieraden of Glitzy Secrets vind je wel wat haaraccesoires. Hier op de trouwforum vind je nog wel veel leuke inspiratie als je de verhalen leest van de andere toekomstige bruiden! :)
Hi Lien,wij trouwen op dezelfde dag :-) wij zitten ongeveer op dezelfde planning, wij zijn ook aan onze uitnodigingen bezig en deze week moeten we naar 2 vormingsavonden om onze mis in elkaar te kunnen steken ( verplicht van de parochie uit)Welke bedankingen gaan jullie doen ?
Hier ook 13 september :) Wij moeten ook nog uitnodigingen, vervoer, misboekje, bloemen en nu zaterdag shoppen met mijn 2 zussen die mijn bruidsuikers worden!
Bruidsmeisjes dus :)
We zijn dus niet de enigen die op 13 september trouwen haha :D Was niet onze eerste keuze maar was de enige datum dat de zaal nog vrij was :) Maar we maken van die 13de een geluksdag he :)Tanja ik had leuke bedankjes gezien op internet, maar we zijn nog niet zeker of het deze gaan worden.http://www.kattensite.be/onderwerp/37446-2-juni-begint-... De bedankjes staan hierbij :)
Hier nog een 13/09 bruidje... je zit alvast verder dan ik.Wij hebben:- kleed is gekozen- zaal + menu van zaal is in orde- DJ- gemeentehuis-kerk + groot deel misboekje- bezig met uitnodigingen- fotograaf is nog een twijfelgevalNog veeeeeel te doen dus.
Hier nog een 13/09 bruidje... je zit alvast verder dan ik.
Wij hebben:
- kleed is gekozen
- zaal + menu van zaal is in orde
- DJ
- gemeentehuis
-kerk + groot deel misboekje
- bezig met uitnodigingen
- fotograaf is nog een twijfelgeval
Nog veeeeeel te doen dus.