Terug naar overzicht
Wij trouwen op dezelfde dag :D hier ga ik nu ook weer wat verder door met men bedankjes ineen te steken :D voor mijn boeket vind ik hortensia's best wel mooi en in blauw ons kleurthema :D nu nog hopen dat onze bloemist deze heeft :Dwat speciaal dat je zelf je kleed hebt ontworpen! elke dag er hier voorbij gaat hoe meer ik begin te twijfelen over mijn kleed =D
Super, samen aftellen Hpl mag het dan echt zomer zijn héEn is mijn mama haar verjaardag dan ook, dus dubbel feest hierIk ga voor aronskelken gaan, alleen nog ni zeker welk kleur. Denk eerder wit wan heb al een opvallend kleed (bordeaux)Ons thema is reizen, en uitnodigingen zijn dan ook vliegtuig ticketsVoor de plaatsaanduiding maken we dan mini versies met een bestemming erop waar er dan een foto van op de tafel zal zijn met ons eropZijn die twijfels gewoon niet zenuwen en de perfectie willen bereiken? Ben zeker dat ik ook nog ga zeggen van dit hier en dat daarKomt wel in orde, ben ik zeker van. Als je het volledife plaatje zal zien met je kapsel, juwelen, bruin kleurtje... zal je wel een ander gevoel krijgen