Terug naar overzicht
Hallo Iedereen ,
Ik zoek een klein welkomsttekstje voor in de kerk dat ons dochtertje kan zeggen. Ze is dan juist 6 jaar , ze kan dan nog niet lezen.
Wie kan mij daar bij helpen ?
Alvast bedankt.
Groetjes , Lieve
Lieve, onze zoon was toen 5,5 jaar en heeft het volgende gezegd:Lieve allemaal, wat fijn dat je er bent.Vandaag vieren we feest. Doen jullie met ons mee?Hij was apetrots en genoot van alle blikken!
Ook mijn dochter was 5 jaar op dat moment. We hadden haar een versje geleerd... Dat heeft ze vanbuiten geleerd en in de kerk 'gelezen' van op een hartjesblad. Beer en gans gaan eindelijk trouwen en na het feest een huisje bouwen en daarna gaan ze kindjes maken gans en beer... maar hoe moet dat ook alweer? Krijgen ze dan een berengans of krijgen ze een ganzebeer? En noemen ze hem dan Frans? Of noemen ze hem dan Jean-pjeer? Maar...oeps Een beer hoort in het bos en een gans hoort op het water Kunnen die dan wel trouwen?? ACH, dat zijn zorgen voor later :)Dit ging heel goed... EN was SUPER schattig! :)
Ook mijn dochter was 5 jaar op dat moment.
We hadden haar een versje geleerd... Dat heeft ze vanbuiten geleerd en in de kerk 'gelezen' van op een hartjesblad.
Beer en gans gaan eindelijk trouwen en na het feest een huisje bouwen en daarna gaan ze kindjes maken gans en beer... maar hoe moet dat ook alweer? Krijgen ze dan een berengans of krijgen ze een ganzebeer? En noemen ze hem dan Frans? Of noemen ze hem dan Jean-pjeer? Maar...oeps Een beer hoort in het bos en een gans hoort op het water Kunnen die dan wel trouwen?? ACH, dat zijn zorgen voor later :)
Dit ging heel goed... EN was SUPER schattig! :)
Bedankt voor jullie reacties.