Nu Online
Momenteel zijn er 698 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ook een 'bedankje' voor receptiegasten?

18-3-2014 10:56:00
Ik ga een dezer dagen mijn bedankjes bestellen, maar ik vraag me af of dit voor de receptiegasten ook wordt gegeven. Ik dacht dus van niet.

Lieve

Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 660

Marie-Constance
16-8-2014
 Meld misbruik18-3-2014 12:13:14

wij doen voor iedereen... maar ik denk dat dat je eigen keuze is...

Jolien
15-8-2015
 Meld misbruik18-3-2014 15:35:16

Bedankjes geef ik aan alle mensen die ons een cadeautje geven. Als dank...

Zowel de genodigde van het avondfeest als de mensen die zelfs helemaal niet naar het feest/receptie komen. (Ik ken mensen die dat sowieso gaan doen).

Nathalie
6-6-2014
 Meld misbruik18-3-2014 18:28:17

Persoonlijk vind ik dat er geen verschil zit tussen receptiegasten en avondgasten. Beide komen voor jullie en beide zullen wel een attentie voorzien hebben, dus verdienen beide toch wel een bedankje :-)

Maar iedereen doet er natuurlijk mee wat die wil...

Lieve

Meld misbruik18-3-2014 19:26:59

Wat ik met een bedankje bedoel is niet zozeer een fotokaartje met bedankt erop, maar wel een doosje met bruidssuiker of snoepjes in.

Ik kan me dus niet herinneren dat ik ooit op een receptie zoiets heb gekregen. Wel op trouwfeesten zelf en dan was dat o.a. een doosje met suikerbonen of een potje honing. Ook al eens een snoepbuffet gehad.

Misschien de vraag anders stellen : wie kreeg er een bedankje op de receptie?

Ik ga denk ik toch een onderscheid maken en voor de avondgasten alleen een doosje met snoepjes voorzien.

Jolien
15-5-2015
 Meld misbruik15-4-2014 15:29:16

Ik ben aan het denken om inderdaad tijdens de receptie een cadeautje te geven. Dat kan dan naast ons staan, wanneer de mensen het trouwkoppel begroeten, of bij de fotograaf die iedere genodigde in een kader fotografeert. Zo wordt er zeker niemand overgeslagen!

Voor zover ik mijn keuze heb gemaakt wordt het tot nu toe zo'n open klapbaar handspiegeltje met de tekst: Bedankt dat JIJ er bij was...
Doen ze het klepje open en zien ze zichzelf. Alleen weet ik nog niet goed of mannen dat wel leuk vinden :-D
Nadien wel geen foto meer opsturen. Hebben we vorig jaar al gedaan met de wet.

Ik zou dus wel voor beiden iets voorzien. Uiteindelijk geeft iedereen wel iets dat sowieso meer waarde heeft dan wat jij zal geven ;-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...