Terug naar overzicht
wij doen voor iedereen... maar ik denk dat dat je eigen keuze is...
Bedankjes geef ik aan alle mensen die ons een cadeautje geven. Als dank...Zowel de genodigde van het avondfeest als de mensen die zelfs helemaal niet naar het feest/receptie komen. (Ik ken mensen die dat sowieso gaan doen).
Persoonlijk vind ik dat er geen verschil zit tussen receptiegasten en avondgasten. Beide komen voor jullie en beide zullen wel een attentie voorzien hebben, dus verdienen beide toch wel een bedankje :-)Maar iedereen doet er natuurlijk mee wat die wil...
Wat ik met een bedankje bedoel is niet zozeer een fotokaartje met bedankt erop, maar wel een doosje met bruidssuiker of snoepjes in.Ik kan me dus niet herinneren dat ik ooit op een receptie zoiets heb gekregen. Wel op trouwfeesten zelf en dan was dat o.a. een doosje met suikerbonen of een potje honing. Ook al eens een snoepbuffet gehad.Misschien de vraag anders stellen : wie kreeg er een bedankje op de receptie?Ik ga denk ik toch een onderscheid maken en voor de avondgasten alleen een doosje met snoepjes voorzien.
Wat ik met een bedankje bedoel is niet zozeer een fotokaartje met bedankt erop, maar wel een doosje met bruidssuiker of snoepjes in.
Ik kan me dus niet herinneren dat ik ooit op een receptie zoiets heb gekregen. Wel op trouwfeesten zelf en dan was dat o.a. een doosje met suikerbonen of een potje honing. Ook al eens een snoepbuffet gehad.
Misschien de vraag anders stellen : wie kreeg er een bedankje op de receptie?
Ik ga denk ik toch een onderscheid maken en voor de avondgasten alleen een doosje met snoepjes voorzien.
Ik ben aan het denken om inderdaad tijdens de receptie een cadeautje te geven. Dat kan dan naast ons staan, wanneer de mensen het trouwkoppel begroeten, of bij de fotograaf die iedere genodigde in een kader fotografeert. Zo wordt er zeker niemand overgeslagen!Voor zover ik mijn keuze heb gemaakt wordt het tot nu toe zo'n open klapbaar handspiegeltje met de tekst: Bedankt dat JIJ er bij was...Doen ze het klepje open en zien ze zichzelf. Alleen weet ik nog niet goed of mannen dat wel leuk vinden :-DNadien wel geen foto meer opsturen. Hebben we vorig jaar al gedaan met de wet.Ik zou dus wel voor beiden iets voorzien. Uiteindelijk geeft iedereen wel iets dat sowieso meer waarde heeft dan wat jij zal geven ;-)