Terug naar overzicht
Hey Goele,Wij hebben geopteerd voor een ceremoniemeester zodat die dag alles in goede banen geleid word!Wij werken met volgautos's die door de ceremoniemeester gezocht zijn geweest (hij werkt samen met een groep mensen die hun auto's aanbieden. de ceremoniemeester heeft ons geholpen met het uitstippen van de beste weg die we kunnen volgen zodat iedereen samen blijft. Hij heeft ons ook geholpen met de indeling en volgorde van de wagens!Ook gaat hij de dag van de bruiloft de beiden huizen nig aankleden en de kerk aankleden want wij trouwen pas om 3uur in de namiddag en gaan zelf geen tijd meer hebben voor het zelf te doen. Ook gaat hij zorgen dat de genodigden hun plaats innemen in de kerk ( alleen de suite gaat mee naar het gemeentehuis) zodat ik kan binnen komen in een volle kerk...Voor de rest heeft hij een draaiboek opgemaakt met alle tijdstippen in genoteerd van het dag verloop. Onze ceremoniemeester is er alleen bij bij het trouwgedeelte zelf dus klaarmaken huis/kerk en dan gemeente en kerk.Bij ons was het niet nodig in de feestzaal omdat we 1 van de chiquere feestzalen hebben genomen en zij dit dus overnemen!Wij betalen alleen de ceremoniemeester 250€Groetjes lorena
Lorena, Welke ceremoniemeester heb jij gekozen?Bedankt!
Wij nemen een zeer goed bevriend koppel die onze dag mee in goede banen gaan leiden. We houden liever van een losse sfeer, omdat we een ceremoniemeester wat te stijf vinden... maar is natuurlijk hoe iedereen er zelf over denkt. Wel ben ik overtuigd dat deze taken even goed door een bevriend koppel kunnen uitgevoerd worden...
Wij hebben wel een ceremoniemeester, maar echt wel een jong en tof iemand!Er zijn verschillende opties die je kan nemen! Wij hebben hem enkel genomen van het vertrek hier thuis, naar de gemeente, naar de kerk en dan begeleidt hij nog tot aan het restaurant. En dit voor een zeer schappelijke prijs..Als hij zelfs nog maar leest op facebook dat we iets aan het zoeken zijn, stuurt hij diezelfde dag nog tips door zonder dat we het hem vragen...En hij heeft ook al gezegd dat hij soms ineens wat op de achtergrond zal staan, om niet altijd op de foto's bij te staan, dus is naar mijn mening een zeer bekwaam iemand :-)Anders moet je maar eens informeren he meid! het is Tim Peeters van Ragazzoinfo@ragazzo.begroetjes
Wij hebben wel een ceremoniemeester, maar echt wel een jong en tof iemand!
Er zijn verschillende opties die je kan nemen! Wij hebben hem enkel genomen van het vertrek hier thuis, naar de gemeente, naar de kerk en dan begeleidt hij nog tot aan het restaurant. En dit voor een zeer schappelijke prijs..
Als hij zelfs nog maar leest op facebook dat we iets aan het zoeken zijn, stuurt hij diezelfde dag nog tips door zonder dat we het hem vragen...
En hij heeft ook al gezegd dat hij soms ineens wat op de achtergrond zal staan, om niet altijd op de foto's bij te staan, dus is naar mijn mening een zeer bekwaam iemand :-)
Anders moet je maar eens informeren he meid! het is Tim Peeters van Ragazzo
info@ragazzo.be
groetjes
Ik stippel zelf alles uit. Ik heb aan mijn beste vriendin (ze is heel de dag bij ons) gevraagd om voor ons een beetje de klok int oog te houde enz... zij doet dit super graag en is hier dan ook heel goed in :) .voor haar maak ik ook een draaiboek. Voor de zitplaatsen bij onze ceremonie vraag ik een ander bevriend koppel. Wij willen iedereen een klein taakje geven. Dat gaat zo in onze vrizndengroep en iedereen vind dit leuk. Is gemakkelijk en goedkoop.groetjesTanja
Wij gingen eerst zonder ceremoniemeester, maar ik ben nu al blij dat we toch besloten hebben van met iemand in zee te gaan. Wij zijn nog niet getrouwd, maar onze ceremoniemeester is in mijn ogen nu al de investering meer dan waard! Aangezien hij een ruim netwerk heeft, heeft hij ons in contact kunnen brengen met een bloemiste die geen winkel heeft en dus praktisch enkel de kostprijs van de bloemen aanrekent, en verder ook nog eens boompjes en twee rode lopers gratis ter beschikking stelt én alles komt aankleden. Hierdoor besparen we al de helft van wat onze ceremoniemeester kost, uit aan bloemen en aankleding.Als we vervoer gewenst hadden, had hij hier ons ook mee geholpen op een budgetvriendelijke wijze én hij kent veel locaties in de buurt voor fotoshoots, moest het weer plots tegenvallen.Dus ik ben tevreden van de keuze! 't Is ook een heel losse man, niet van dat te stijf gedoe.