Terug naar overzicht
Vanaf 100 gaat het echt snel... ik zit intussen op 58 dagen :-)geniet er nog van!!
Hier begint het ook al te minderen 121 dagen te gaan, vanaf vandaag nog 4 maandjes tot onze grote dag!
leuk hee die 100 dagen zien op je pc scherm,wacht maar tot je de 50 gepasseert bent haha,en dan die cijfer 9 da is pas flippen haha,hier ondertussen 4 dagen en 19 uur gelukkig getrouwd ;)geniet er maar dik en dubbel van want het gaat plots heel snel xx ik mis het hoor hihigrtjs
hier vandaag "99" t gaat zovlug spannend zene
Wendy mooie datum! Blij onder de honderd te zijn
ja melissa spannend he, wij moeten eigenlijk nog voor ons ringen gaan kijken hihih beetje tijd te kort denk ik, nog een beetje decoratie en mijn oudste moet nog voor zijn kleren gaan zien en nog aan de uitnodigingen beginnen, wanneer stuur jij ze op?
Hey MelissaGezien dat je van Stekene bent... Ik ook :-) Ik heb nog een pak meer dagen staan ook haha. Waar trouwen jullie? Veel succes, die 100 dagen gaan rap voorbij zijn!
Wij trouwen in beveren cortewalle voor de wet en feest in roxy in nieuwkerken. Ik ben zelf van beveren en mijn verloofde van stekene. Ondertussen wonen.we dus ook samen in stekene. Maar de trouw blijft in beveren.voor jullie nog even maar de tijd gaat zo voorbij!
hallo,heeft er iemand interesse in 2 mooie strooimandjes voor rozenblaadjes of hartjes of iets anders.Bij interesse, laat mij dit weten dan kan ik een foto doorsturen.groetjes
oei verkeerd gepost :)sorry