Terug naar overzicht
Ik heb dit 3 weken geleden ook eens laten doen om te proberen, en bij mij is dit heel goed meegevallen. Geen gele-oranje teint, maar echt natuurlijk bruin. Ook ni overdreven, maar precies of je bent op vakantie geweest. Bij mij is dit anderhalve week zoiets gebleven, maar bij sommige mensen kan dit ook langer blijven. Je moet wel oppassen waar je dit laat doen, want bij sommige kan je wel een oranje teint krijge, dus best op voorhand eens proberen.
Tessa, van waar ben je?Ik zoek regio Heist op den Berg.Groetjes
Ik heb dit toen in Berlaar laten doen. Bij 'Glow', zij werkt met een speciaal soort tanning (sunless tanning) wat gebaseerd is op allemaal natuurlijke producten waardoor ge geen oranje schijn kunt krijgen.
http://www.glowbeauty.be/sunless-tanning/ Dit is haar site, dus moet je maar eens bekijke
Perfect! Berlaar is vlakbij. Bedankt!
Ik ben ook vrij bleek en ga het binnen enkele weken ook al eens testen. Spannend!
Heeft er iemand ook een goed adres in limburg, rond hasselt?
Ik heb het ook laten doen en was niet zo enthousiast, ik ben zelf ook heel bleek en ik vond eerder dat het leek alsof je een vuil laag over je huid had. Het ging bij mij ook snel vervagen in strepen en vlekken. Ik heb er dan ook voor gekozen om op mijn trouwdag te gaan voor puur natuur :-)