Terug naar overzicht
Hoi,Ik heb ook mijn vervoer vastgelegd bij JMC en ik moet zeggen het was tot in de puntjes in orde! De avond voor de dag had ik gevraagd om mij eens te bellen (omdat er een aantal mensen slechte recensie over JMC hadden gegeven die ze mij dan ook allemaal hebben kunnen verklaren) wat ze ook gedaan hebben en de dag zelf ruim op tijd, bus mooi versierd net zoals op de foto's en tijdens de bezichtiging, chauffeur super vriendelijk.Geen slecht woord over JMC!Alvast nog veel plezier met de voorbereiding en geniet van je dag, het gaat veel te vlug voorbij!Groetjes, Emma
Ik voel me al een stuk meer op mijn gemak Kben blij dat toch ni is zoals op sommige berichten alvast bedankt voor de reacties
Wij zijn er ook langs geweest, en hadden er zeker geen goed gevoel.Wij gaan daar nu zeker niet ook niet boeken, temeer daar een vriendin van mij daar onlangs haar vervoer van had en niet tevreden was over hun service.Toch succes.
Hey tatijannaWij zijn er ook langs geweest en vonden het hele vriendelijke mensen, mijn partner heeft ze op de man af aangesproken over de slechte reacties hier op de website en kregen er onmiddellijk een "heel geloofwaardige" verklaring voor.Wij kwamen net toevallig van bij een ander bedrijf bij hen in de buurt die ook ceremoniewagens verhuurd en blijkt dat vele van die slechte reacties van hen komt daar zij vroeger 1 bedrijf waren maar door ruzie gesplitst zijn.Het andere bedrijf had ons al reeds verteld over JMC en konden er toen niet veel goeds over zeggen, dus ik kan mij wel voorstellen dat het wel degelijk klopt dat de slechte reacties van JMC over het algemeen fake zijn en er dus zeker geen rekening moet mee gehouden worden.Uiteindelijk hebben wij wel voor iemand in de privé gekozen die de hele dag met ons zal rondrijden in mijn ventje zijn droomauto :-)groetjes
Hey tatijanna
Wij zijn er ook langs geweest en vonden het hele vriendelijke mensen, mijn partner heeft ze op de man af aangesproken over de slechte reacties hier op de website en kregen er onmiddellijk een "heel geloofwaardige" verklaring voor.
Wij kwamen net toevallig van bij een ander bedrijf bij hen in de buurt die ook ceremoniewagens verhuurd en blijkt dat vele van die slechte reacties van hen komt daar zij vroeger 1 bedrijf waren maar door ruzie gesplitst zijn.
Het andere bedrijf had ons al reeds verteld over JMC en konden er toen niet veel goeds over zeggen, dus ik kan mij wel voorstellen dat het wel degelijk klopt dat de slechte reacties van JMC over het algemeen fake zijn en er dus zeker geen rekening moet mee gehouden worden.
Uiteindelijk hebben wij wel voor iemand in de privé gekozen die de hele dag met ons zal rondrijden in mijn ventje zijn droomauto :-)
groetjes
Tatijanna, wij zijn er ook geweest en die JMC waar we geen goed gevoel bij hadden, heeft dat ander bedrijf, waar Evy het dan waarschijnlijk over had bij ons in een slecht daglicht geplaatst. Vrienden van ons hadden reeds een nare ervaring bij JMC en daarom dat wij niet voor hen kiezen. Elk zijn mening zeker ?