Terug naar overzicht
Helaba!Ik heb vorige week mijn droomkleed besteld. Het is ook van Linea en is poederrose. Ik heb voor de zekerhied toch ook maar de 'bijhorende' schoenen van Linea gekocht omdat ik geen zin heb in een zoektocht achter de juiste teint! In de winkel kon ik de schoenen echt onder mijn kleed passen en bij zo'n speciale kleur vind ik dat toch wel nodig!Een leuke verrassing was dat de schoenen plots aan halve prijs waren: 75 euro i.p.v. 150! (In het bruidshuis in Merksem.)Succes!Veerle
Hi Ellen,Mijn jurk is ook van Linea en is ook ik framboise. Ik heb de schoenen van Linea nog niet genomen omdat ze er niet meer waren in mijn maat. Ik heb wel een stukje stof meegekregen, zodat ik eens bij Van Loock kan gaan kijken. Als ze niet de juiste kleur hebben ga ik gewoon eens naar een andere bruidswinkel stappen waar ze Linea verkopen. De schoenen die ik van Linea heb gezien en die bij de jurk pasten, kosten € 175.Groetjes,Véro16/6/2007http:/veroenbilly.trouwen.com
Hallo,Anders is er ook nog altijd de "Rainbow" collectie: http://www.elsarainbow.nl/ Dit verkopen ze in veel bruidswinkels.Ze sturen dan een stukje stof op samen met de bestelling en dan kleuren ze de schoenen in de juiste kleur...Groetjes,Ilse12 mei 2007
Ik heb ook een Powder-jurk van Linea genomen, met de bijhorende schoenen. Ze waren niet binnen in mijn maat, heb ze iets te groot gepast. Volgende maand mag ik dan de juiste maat gaan passen en als het dan nog niet goed zou zitten, kan ik nog veranderen. Het is toch belangrijk dat de kleur er mooi bij is en met zo'n speciale kleuren...Els22/09/2007
Dag Ellen,De trouwschoenen van Luca Renzi zijn niet te onderscheiden van die van Linea Raffaelli: model, kleur ... en een stukje goedkoper: die van mij kostten 132€, maar ik heb er ook gepast van €95!GroetjesLies070707
Kan je daar ook geen zilverkleurige schoenen onder dragen? De verkoopster stelde mij dat voor... Welk model van jurk hebben jullie gekozen en welke bijpassende juwelen? grtjs!
Dank je wel voor jullie reacties!Lies, waar vind je eigenlijk de schoenen van Luca Renzi? Heb zoveel moeite om tegen iedereen te zwijgen over mijn kleedje. Was dus meteen een goed voornemen voor 2007. Maar je kan het vinden op de website van linea raffaelli bij acrobat reader p3 van 18. Ik ga alleen voor het kettinkje kiezen en dan zo een voile over mijn schouders maar zonder de bloemen daarop...
Dag Ellen,Ik kocht mijn schoenen bij Gabrielli in Roeselare. Het was meer dan een uur rijden, maar zeker de moeite waard. Een klein winkeltje, maar keuze zat! Heel veel modellen en kleuren hebben ze in voorraad. En je mag eindeloos passen! Ik ben meer dan 2 uur aan de gang geweest! Ze zijn daar trouwens ook heel vriendelijk.Ik dacht dat ze dat merk ook verkochten bij Van Loock in Zandhoven, maar daar ben ik niet heel zeker van.Suc6 bij je zoektocht!Lies070707
prrrrrrachtig kleed! :)