Terug naar overzicht
colruyt of delhaize nemen dikwijls overschotten terug als je grote hoeveelheden afneemt voor feesten.
Sowieso naar Colruyt gaan! De wijnadviseur geeft je heel goede adviezen!! Wij hebben onlangs een groot feest gegeven voor de schoonmoeder haar 50st verjaardag. Het budget was €5 per fles. Zij kan u heel goed helpen met je keuze. Je kunt ook enkele flessen wijn kopen en thuis uit proberen.Zij nemen inderdaad grote hoeveelheden terug... Is altijd fijn...
Ik zou mijn wijn halen bij een wijnhandelaar. In Beernem zit er ene en daar kan je ook overschot terugbrengen. De zalen zelf rekenen ongeveer voor een receptie van 1 u 1/3 à 1/2 fles cava per persoon. Voor de wijn 1/2 à 2/3 per persoon.
@Els, heb je daar zelf al wijn besteld in Beernem? Hoe heet die handelaar? Ben ook gewoon om naar Colruyt te gaan maar mss eens de moeite om daar te informeren. Wert je de gemiddelde prijs van fles? Auchan is ook altijd de moeite vooral voor de cava!!
Wij hebben daar al wijn gekocht ja. Een heel vriendelijke mens en je mag daar ook gaan proeven. Ik heb dat daar leren kennen door mijn neef die zelf traiteur is.Www.universalwine.be
Wij moesten onze cava voor receptie op stadhuis zelf voorzien. Hebben bij Delhaize onlangs de cava gekocht 2+1 gratis en zo veel euro's bespaard. Ons hebben ze wel verteld dat je vanaf 24 flessen 10% korting krijgt, tenzij er promoties zijn maar van overschot terugbrengen hebben ze ons bij Delhaize niks gezegd. En ik denk dat dit ook niet het geval is.