Nu Online
Momenteel zijn er 592 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vijf weken getrouwd

21-3-2014 14:48:39
Ja ja, wij zijn ondertussen al vijf weken getrouwd, en nog steeds gelukkig hoor haha...
Het was op valentijn en het was een prachtige dag!! Het was net of ik in een sprookje leefde...
Ik kan maar één ding zeggen, geniet aub van elke minuut... Vanaf dat je naar kapper en schminkster gaat ben je net al in een roes...
Ik heb van elke minuut genoten maar vind toch dat deze dag voorbij was gevlogen!
Alleen was ik s'nachts echt steendood. We waren naar een hotel gegaan voor 2 nachten dus hebben we goed kunnen uitrusten.
Ja ik ben nog steeds aan het nagenieten van deze dag...

sonja
14-2-2014
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 994

sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik21-3-2014 16:34:45

hey,hier ook net een week getrouwd vandaag en na 8 maanden voorbereidingen is die dag voorbij gevlogen zoals je zelf zegt.op een kwartier na waren wij 24uur wakker haha.ook was ik pompaf :) ondertussen weer de rails opgevangen en weer het normaal leventje in gang genomen ;)
proficiat alvast nogmaals met je huwelijk,wat een leuke datum,jammer van het weer hee,ik had mazzel vorige vrijdag hihi
grtjs xxx

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...