Terug naar overzicht
Die van ons komt, een kwartiertje voor de suite komt, naar ons thuis, dan ziet hij iedereen dat binnenkomt, en is het ook makkelijker om nadien iedereen in de auto's te krijgen voor naar de gemeente te vertrekken, nadien begeleidt hij ons naar de kerkt en van daaruit begeleidt hij de suite tot aan het restaurant...Je kan nog kiezen voor hem op het avondfeest te hebben, maar dat is bij ons niet nodig :-)
Die van ons komt, een kwartiertje voor de suite komt, naar ons thuis, dan ziet hij iedereen dat binnenkomt, en is het ook makkelijker om nadien iedereen in de auto's te krijgen voor naar de gemeente te vertrekken, nadien begeleidt hij ons naar de kerkt en van daaruit begeleidt hij de suite tot aan het restaurant...
Je kan nog kiezen voor hem op het avondfeest te hebben, maar dat is bij ons niet nodig :-)
Onze suite verzameld in de voormiddag aan de feestzaal, omdat we met huifkar gaan. Dan komt de huifkar en mijn ventje me ophalen bij mijn mama. Daarna zullen we familiefoto's trekken en dan gaat de suite broodjes gaan eten terwijl wij trouwfoto's gaan trekken dan gaan we terug en onze ceremoniemeester komt dan pas