Terug naar overzicht
Ik zou eens zoeken op internet ofwel even naar de bibliotheek gaan om een bijbeltje uit te lenen :)
Bij google geef je in evangelie huwelijksvieringDan open je onderstaande website (zo staat hij tussen de lijst van google): Bijbelteksten - IDGP - Dienst voor gezinspastoraalDe pagina waar je dan opkomt gewoon naar beneden scrollen, je zal zien dat er daar verschillende keuzes zijn bij puntje 4. Sterk staan in moeilijkheden staat de tekst van de bruiloft te Kana, als je daar op klikt kom je automatisch in de bijbel terecht waar het stuk van deze tekst staat. Je kan dan ook nog eens kiezen tussen het nieuwe en oude testament.Heb mijn tekst van het evangelie ook van deze website gehaaldHopelijk ben je hier iets mee
Bij google geef je in evangelie huwelijksviering
Dan open je onderstaande website (zo staat hij tussen de lijst van google): Bijbelteksten - IDGP - Dienst voor gezinspastoraal
De pagina waar je dan opkomt gewoon naar beneden scrollen, je zal zien dat er daar verschillende keuzes zijn
bij puntje 4. Sterk staan in moeilijkheden staat de tekst van de bruiloft te Kana, als je daar op klikt kom je automatisch in de bijbel terecht waar het stuk van deze tekst staat. Je kan dan ook nog eens kiezen tussen het nieuwe en oude testament.
Heb mijn tekst van het evangelie ook van deze website gehaald
Hopelijk ben je hier iets mee
Beste sanne heb ik al gedaan maar zijn steeds bewerkte tekste dat er komen dag evy alles is er bewerkt dus zijn niet echt de tekste da de pastoor wilt
@ samanthaOei dat wist ik niet, dat komt uit de wilibord (ofzo iets) online bijbel die teksten en had wilibord eens gegoogled en vond info terug dat dit wel degelijk de bijbel was. Sorry voor de verkeerde informatie.Volgens mij sluit het toch wel heel erg bij het originele aan niet?groeten
@ samantha
Oei dat wist ik niet, dat komt uit de wilibord (ofzo iets) online bijbel die teksten en had wilibord eens gegoogled en vond info terug dat dit wel degelijk de bijbel was. Sorry voor de verkeerde informatie.
Volgens mij sluit het toch wel heel erg bij het originele aan niet?
groeten
Ja dat wel maar pastoor wil het voledige orginele versie
En ik die dacht dat wij een moeilijke pastoor hadden :-) dan zal er inderdaad niet veel anders opzitten dan een bijbel te gaan huren in een bib.Veel succes nog met je zoektocht
En ik die dacht dat wij een moeilijke pastoor hadden :-) dan zal er inderdaad niet veel anders opzitten dan een bijbel te gaan huren in een bib.
Veel succes nog met je zoektocht
Dag evy ik heb het simpel en wel rap opgelost .heb er geschreven leest de priester :-) ik von het nergens en ik ging niet een hele bijbel lezen hoor :-)en hij vond het goed want hij heeft deze morgend gebelt om te zegge dat ik naar de drukker mag gaan en dat hij mijn mis heel mooi vind :)
Dag evy
ik heb het simpel en wel rap opgelost .
heb er geschreven leest de priester
:-) ik von het nergens en ik ging niet een hele bijbel lezen hoor :-)
en hij vond het goed want hij heeft deze morgend gebelt om te zegge dat ik naar de drukker mag gaan en dat hij mijn mis heel mooi vind :)
Haha das wel heel slim van jou! Dat kon hij niet anders dan goed vinden hé :-)Zie dat het maar een klein maandje meer aftellen is? Een hele mooie en fijne dag gewenst
Haha das wel heel slim van jou! Dat kon hij niet anders dan goed vinden hé :-)
Zie dat het maar een klein maandje meer aftellen is? Een hele mooie en fijne dag gewenst
op 3 mei trouwen wij :-)alvast bedankt hé :-)
op 3 mei trouwen wij :-)
alvast bedankt hé :-)