Nu Online
Momenteel zijn er 666 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

speech door de bruid

22-3-2014 15:50:08

met nog maar 40 dagen op de teller , begin ik stilaan meer en meer aan de speech te denken die ik zou geven op het avondfeest voor we beginnen met eten

Normaal doet de bruidegom dit maar mijn hubby to be zag dat zo niet zitten dus ga ik die doen.

Vind het eigenlijk ook niet zo heel gemakkelijk... maar wil toch liefst iets voorbereiden en wie weet op de dag zelf dat er iets anders vanuit het hart zal komen.

ik heb al iets op papier gezet maar ik ben nog niet helemaal overtuigd

wat vinden jullie ervan ?

kelly
2-5-2014
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1032

kelly
2-5-2014
 Meld misbruik22-3-2014 15:50:27

Welkom allemaal,

Beste vrienden en liefste familie,

Dit is het moment waarop Benoit en ik tegen elkaar zeggen: hey zoetje, wij twee, da's voor de rest van ons leven. We vinden het geweldig dat jullie allemaal zijn gekomen om hier getuige van te zijn, en er een pintje op te drinken en een danspasje op te placeren.

En bij zo'n trouw hoort traditioneel een geweldige speech van de bruidegom , wel die neem ik voor mijn rekening. Ik had een speech voorbereid waar ik zou in vertellen hoe we elkaar hebben leren kennen , hoe wij alles … zoals enkele onder jullie en wij zelf zeggen dat wij alles omgekeerd doen … eerst kindjes , dan een huisje en nu eindelijk na 10 jaar trouwen … Jaja eindelijk , ik zat er al lang op te wachten J

Maar ik ga het kort houden , omdat ik de magen nu al hoor knorren. Maar wat ik absoluut niet kort wil houden, is het feit dat ik Benoit doodgraag zie , we kiezen met andere woorden voor elkaar, volledig, en voor altijd. En dat is wat mij betreft de beste reden om een fantastisch feestje te geven, dus ik hoop dat jullie er vanavond allemaal voor gaan zorgen dat jullie genieten en samen met ons er een goed feestje van maken.

Bedankt allemaal hopelijk veel plezier vanavond. Smakelijk

Kim
4-10-2014
 Meld misbruik22-3-2014 16:35:26

Is toch super!!

kelly
2-5-2014
 Meld misbruik22-3-2014 16:47:02

bedankt kim , ja ik weet niet heb de indruk dat er iets ontbreekt of het ook te lang is

maar ik wil ook niet gewoon zeggen van bedankt om te komen , geniet ervan en smakelijk

krista
9-8-2013
 Meld misbruik22-3-2014 16:51:21

Amai, wat een speech...
Hier zou mijn ventje een speech houden, ik die n controle freek ben ... niks voorbereid. Vol vertrouwen in mijn ventje. Zegt hij op onze trouw doodleuk, tja, ik heb thuis niks te vertellen dus mag mijn vrouwtje nu het woord nemen. De mensen lachen... Ik bibberen van de zenuwen, zonder voorbereiding. Ik ben begonnen met beste mensen (krakende stem.. ) zoals jullie weten ben ik niet veel van zeggen (ik ben een spraakwaterval maar nier op dat moment :-))) Iedereen plat van het lachen en dan maar inproviseren. Dus vind ik het super van jou ventje dat hij het op voorhand aan u overlaat en jij doet dat schitterend ;-).
Geniet ervan en succes meiteke.. X

kelly
2-5-2014
 Meld misbruik22-3-2014 17:13:52

Thx krista ...

Ik ben ook altijd zo nerveus op die moment , maar meestal vragen ze dit aan mij geen idee waarom ... Zo 2 jaar geleden op het verrassingsfeest voor onze pa zijn verjaardag mijn zus ineens van kelly gaat nog iets zeggen ... Ik wist van niets dus het was ook stotteren en improviseren ... Niet leuk

Ik heb liever dan dat ik iets voorbereid en op de moment zelf komt er dan mss toch iets anders spontaan

En vorig jaar op de trouw van beste vriendin waar ik getuige was samen met iemand anders moest ook ik de speech in naam van alle getuige zeggen ... Die hadden we samen op papier geschreven en heb ik dan ook wel voorgelezen en op de moment zelf heb ik daar nog andere dingen bij gezegd

We zien wel ... Ik heb nog even tijd :-)

caroline
14-6-2014
 Meld misbruik22-3-2014 17:30:33

een heel leuke speech ,recht uit het hart

inez
4-10-2014
 Meld misbruik22-3-2014 17:59:21

Ik vind het ook heel goed! Niet te lang en niet te kort, duidelijk en tof!

Eef
29-8-2015
 Meld misbruik23-3-2014 0:05:32

Hey Kelly,

Leuke speech toch!

Misschien geeft ons idee jouw ook wat verdere inspiratie, wij gaan onze speech samen doen. Ieder afwisselend, de micro doorgeven aan elkaar. Hij is nog niet uitgeschreven maar dat vonden we al wel een leuk idee. Veel mensen bedanken ook wel de personen die geholpen hebben bij de organisatie van je huwelijk en wat wij bijv. ook doen is onze schoonouders bedanken voor de persoon die ze op de wereld hebben gezet en gemaakt tot de man-vrouw waarop je verliefd bent geworden en de rest van je leven mee gaat doorbrengen. Dit laatste hadden we ergens gelezen als tip in een bruidscatalogus. Je kan je speech ook eens timen, zo ondervind je echt hoelang hij duurt als je bang bent dat het een te lange speech is. Volgens mij is jouw speech ongeveer 30sec. à één minuut dus denk zeker niet te lang.

Groetjes,

Eef

kelly
2-5-2014
 Meld misbruik23-3-2014 9:43:35

Bedankt allemaal

Er zullen op het moment zelf nog wel dingen bij komen

Om het voor het eten niet te lang te maken gaan we voor onze openingsdans onze ouders bedanken en de getuige natuurlijk
Een boeket voor de mama's met daarin cadeaubonnen voor gamma ofzo in verwerkt voor de papa's

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...