Terug naar overzicht
u moet zeker niet naar bo couture gaan in kortrijk de jurken zijn er vies en vele anderen hebben er een heleboel klagten http://www.google.be/url?sa=t&rct=j&q=&esrc... je moet maar eens kijken wat de mensen er van zeggen ik ben ook van die kanten en hep ook dit probleem iemand hier vertelde me om naar chinelle in kortrijk te gaan ik weet ook nier waar het ligt maar stuur je de lingk door grtjs summer
www.chinelle.org hir hepje de lingk sucses er mee net zo als ike die ook nog rond aan het piepen is
Orchidee nuptiaal in moeskroen heb daar wok mijn kleed gevonden
och gij is dat zo van BO couture??heb ik mazzel dat ik er neit geweest bent toen :)maar chinelle inderdaad is echt een aanrader heb mijn jurk daar vandaan moet maar gaan zien naar mijn foto's ;) (jurgen sandrine boussier)(facebooknaam)youniek wordt ook vol lof aangeraden maar dnek dat dit niet in west vlaanderen is tor of turnhout denk ik.grtjs
chinelle is vlakbij de meenepoort summer melody ;) (om de hoek gaan van bij bakkerij benny ;) )
Robel in Roeselare is de moeite. Kleine winkel, maar goede begeleiding en je mag zelf kiezen wat je wil passen. Prima Donna in Deerlijk schijnt ook echt in orde te zijn.
Bruidsmode youniek in turnhout is zeer goed maar vast wat ver voor jou.
Ik ben bij Prima Donna in Deerlijk geweest, en super geholpen. Mensen kennen echt hun vak. Mijn mama is daar ook geweest voor de suite en ook zeer goed geholpen.
Dank je vr de tips!
Ook hier zeer positief over Prima Donna in Deerlijk! Zeker de moeite om es te gaan kijken!
La Sposa in Roeselare!
Ik ben naar Prima Donna in Deerlijk geweest: zeker in orde al was het niet echt mijn ding. La Sposa in Roeselare heeft ook mooie jurken maar daar moet je via een boek kiezen ipv uit de jurken zelf omdat ze er gewoon te veel hebben. Dat is positief omdat je dan veel keuze hebt maar ik vond het jammer dat ik niet zelf volledig kon kiezen.Robel in Roeselare vond ik de max! Ik heb daar een droomkleed gezien en ze zijn héél vriendelijk en helpen goed.Uiteindelijk heb ik mijn trouwkleed gehaald bij Bruidskledij Steven (Torhout) omdat ik dat het allermooiste kleed vond. De mevrouw van de winkel is heel vriendelijk, kent je echt na maar een paar keer te zijn geweest en is zelf ook naaister dus handig voor aanpassingen.Veel succes en plezier bij het zoeken!
Moest je beslissen om het te laten maken, zeker eens langsgaan bij Suère in Brugge. Super vriendelijke service! En heel handig als je al zowat 10 jaar in gedachten hebt wat je wil en da nergens te vinden is
hier ook naar orchidee nuptiale gegaan in moeskroen en chinelle in kortrijk beide hele vriendelijke dames.maar nog steeds twijfelen over de perfecte jurk dus heb ik beslist om de mijne zelf te maken. heb op school opleiding confectie gehad dus dit zal wel lukken
hier ook naar orchidee nuptiale gegaan in moeskroen en chinelle in kortrijk beide hele vriendelijke dames.
maar nog steeds twijfelen over de perfecte jurk dus heb ik beslist om de mijne zelf te maken. heb op school opleiding confectie gehad dus dit zal wel lukken
Inderdaad Robel Roeselare!!! Uitstekende service!!
Dinsdag mijn kleed gekocht in ocrchidee nuptiale , heel vriendelijk , ik wist totaal niet wat ik wou en ze heeft me in vanalles gestoken en zo iets gevonden dat ik totaal zelf niet zou gekozen hebben maar is echt waaauw!!!! me very happy :-) :-)