Terug naar overzicht
Wij hebben een ovale... Er kunnen bij ons 16 personen zitten...
wij hebben een ronde tafel voor 11 personen
Wij ook rond met 11 :) ovaal is ook goed he.. Hangt wat af vd rest van u tafels..
Wij hebben vooral rechthoekige tafels voor meer dan 8 personen aan te zetten. En de eretafel is ook zo. Aan de ene kant zitten de ouders en wijzelf en aan de overkant zitten de getuigen en nog me papa. En hij zit juist int midden over ons. Ideaal toch :). Groetjes
Wij hebben voor onze gasten ronde tafels voorzien, terwijl we voor de eretafel een lange tafel voorzien hebben.Ik vind dat je het bruidskoppel heel de avond moet zien zitten, terwijl als je aan een ronde tafel zit, er steeds iemand tegenover zit, dus jij ziet niet alles in de zaal en de gasten zien jullie niet!Wij lossen het met de rechte tafel op door de 2 plaatsen tegenover ons leeg te laten!
Wij hebben voor onze gasten ronde tafels voorzien, terwijl we voor de eretafel een lange tafel voorzien hebben.
Ik vind dat je het bruidskoppel heel de avond moet zien zitten, terwijl als je aan een ronde tafel zit, er steeds iemand tegenover zit, dus jij ziet niet alles in de zaal en de gasten zien jullie niet!
Wij lossen het met de rechte tafel op door de 2 plaatsen tegenover ons leeg te laten!
Voor de eretafel, een tafel van 11 personen zou ik kiezen voor een ovaale tafel.2 bankettafels van 120/80 naast elkaar en daaraan 2 halve maantjes (helft van een ronde tafel van 160 cm dia )op de uiteinden. Deze bied plaats aan 12 personen. Voor 11 personen komt dit op 67 cm per persoon .Wenst u nog wat ruimer te zitten dan kan u ook 2 tafels van 180 op 80 cm nemen in plaats van 120 op 80 cm. In deze opstelling heb je 78 cm per persoon. dit is wel wat veel. De tafelbreedte is 1.60 cm Een ronde tafel van 180 cm dia wordt vaak ook genomen maar hier zit u wel wat krap. Hieraan heb je maar 51 cm per persoon.Ik hoop je hiermee wat geholpen te hebben en wens je nog een prettig huwelijksfeestGroetjes Chrisje