Terug naar overzicht
Dag Kim, ik heb zelf ook al jaren kort haar en ga dat ook zo op mijn trouwdag houden. Wil ook mezelf blijven! Ik heb nog geen proefkapsel gehad maar mijn vaste kapster sprak iets te doen met strass steentjes, geeft toch een feestelijk effect...
@Cindy: leuk! Dank je wel voor je reactie. Strasssteentjes zie ik persoonlijk niet zitten. Dat zie je inderdaad veel terug op heel wat sites. Ik dacht eerder aan iets unieker, maar net dat vond ik nog niet terug. Zal nog wat verder zoeken. :-)Geniet van je huwelijksfeest en je huwelijk Cindy!Groetjes
me kort haar kan je veel doen hoor,je kan je haar mss nie opsteken maar me wa accesoires erin zal je vast mooi zijn hoor ;) mss gewoon op goolge afbeeldingen voor kort haar je vind heus wel iets ;)
Google eens op 'birdcage veil', dat vind ik nog wel tof bij een kort kapsel. Kan je ook zelf maken voor een paar euro's als je wil.
Hou me op de hoogte als je iets gevonden hebt! Succes!
Hallo, even een stand van zaken.Tot op heden geen echt idee.Ben wel gaan zoeken op birdcage veil en dat lijkt me misschien wel iets.Mijn verloofde is helemaal niet gek van een sluier, maar blijkbaar vindt hij dit wel iets hebben. Dus wie weet.Binnenkort zal ik ook afspraken maken bij twee kapsters om misschien via die weg wat ideetjes op te doen.En hopelijk ook een kapster of kapper te vinden die bereid is op de huwelijksdag mijn haar te komen doen bij me thuis.Spannend. Ideetjes nog steeds welkom dus ;o)