Terug naar overzicht
hey,spannend zeg,ja hier ook nen hubby had de laatste 2 weken die aan het flippen was of da alles wel in orde is tegen de grote dag en alles 10dubbel checken of we alles mee hadden in onze valies ;) was best grappig hem zo te zien loooool.hoop da alles in orde komt met je misboekje grtjs xx
wij trouwen een dag voor jou Samantha Hier is voorlopig alles rustig , nog geen stress alleen heeft hubby precies nu toch spijt dat we er niet voor gegaan zijn om in het buitenland te trouwen... maar ja dan is er niemand van de familie bij en dat vond ik dan weer niet zo fijn ... Dat komt allemaal wel goed ;-)
wij trouwen een dag voor jou Samantha
Hier is voorlopig alles rustig , nog geen stress
alleen heeft hubby precies nu toch spijt dat we er niet voor gegaan zijn om in het buitenland te trouwen... maar ja dan is er niemand van de familie bij en dat vond ik dan weer niet zo fijn ...
Dat komt allemaal wel goed ;-)
hallo kelly Mijn misboekje is helemaal goed gekeurd :-) dat is een serjeuze last van mijn schouders dat er gevallen is :-) proficiat kelly ja ken dat mijne bijna man :p wilde dat ook in buiteland maar ik wilde de familie er bij en al deze mensen late overkomen voor de trouw was echt niet betaalbaar maar heb beloofd aan hem dat we daar onze huwelijksverjaardag zullen vieren met onze kinderen erbij en dat vond hij toppie :-)
hallo kelly
Mijn misboekje is helemaal goed gekeurd :-)
dat is een serjeuze last van mijn schouders dat er gevallen is :-)
proficiat kelly
ja ken dat mijne bijna man :p wilde dat ook in buiteland maar ik wilde de familie er bij en al deze mensen late overkomen voor de trouw was echt niet betaalbaar
maar heb beloofd aan hem dat we daar onze huwelijksverjaardag zullen vieren met onze kinderen erbij en dat vond hij toppie :-)
dat kan ik geloven dat dat een opluchting is Hier trouwen we enkel voor de wet :-( , hubby to be wou niet voor de kerk trouwen ... dus ja er mij maar bij neergelegd We betalen alles zelf dus voor ons was dat zeker geen optie ... maar hij redeneert anders , van met dat geld hadden we met de kinderen ( hebben 3 kids) zeker 3x met het vliegtuig kunnen weggaan
dat kan ik geloven dat dat een opluchting is
Hier trouwen we enkel voor de wet :-( , hubby to be wou niet voor de kerk trouwen ... dus ja er mij maar bij neergelegd
We betalen alles zelf dus voor ons was dat zeker geen optie ... maar hij redeneert anders , van met dat geld hadden we met de kinderen ( hebben 3 kids) zeker 3x met het vliegtuig kunnen weggaan
dag kelly hier was mijne man bijna die voor de kerk wilde omdat zijn moeder vooral heel kateliek is maja op zich heb ik daar geen probleme mee voor de kerk kost zo een 250 euro voor alles en met alles wil ik zegge zowel de rode loper als de bloemstukke als de ballonen als de kaarsen en de pastoor zelf natuurlijk :p dus denk ni echt da ge me 250 euro 3 keer kunt weg gaan met een vliegtuig met 5 personen
dag kelly
hier was mijne man bijna die voor de kerk wilde omdat zijn moeder vooral heel kateliek is maja op zich heb ik daar geen probleme mee
voor de kerk kost zo een 250 euro voor alles
en met alles wil ik zegge zowel de rode loper als de bloemstukke als de ballonen als de kaarsen en de pastoor zelf natuurlijk :p
dus denk ni echt da ge me 250 euro 3 keer kunt weg gaan met een vliegtuig met 5 personen
nee nee ik bedoelde het op het feit van het buitenland te trouwen en de familie erbij te willen en het budget dat we nu uitgeven voor alles
nee nee ik bedoelde het op het feit van het buitenland te trouwen en de familie erbij te willen
en het budget dat we nu uitgeven voor alles
Ah ja daar heb je wel gelijk in .als ge iedereen naar daar moet late komen da is echt kostelijk ik heb daar achter gaan infomeren zelf en ik kwam op 10.000 euro voor iedereen naar daar te laten gaan 2 overnachtingen met ontbijt en terug reis en da heb ik er echt niet voor over
Ah
ja daar heb je wel gelijk in .
als ge iedereen naar daar moet late komen da is echt kostelijk
ik heb daar achter gaan infomeren zelf
en ik kwam op 10.000 euro voor iedereen naar daar te laten gaan 2 overnachtingen met ontbijt en terug reis
en da heb ik er echt niet voor over