Terug naar overzicht
Hallo Julie,moest ik van jou zijn dan zou ik je kleurthema doortrekken bij de taart, dat moet makkelijk gaan: een witte taart met rode bloemen of kant of andere accessoires.Voor de tafels kan je witte tafelkleden nemen met rode lopers of de stoelen met een witte hoes en met rode stof errond als strik gebonden.Misschien kan je een signature cocktail voorzien bij de receptie die dan natuurlijk ook rood zijn met zomerfruit of wit als je richting pina colada gaat.Wat ook leuk is anders zijn strootjes in de kleuren.Op de tafels kan je natuurlijk net als bij je boeket en de boutonnieres ook de bloemen in rood en wit houden. Eventueel rode hartjes, bloemblaadjes of teelichtjes als deco en voor het witte parels of keitjes en bloemblaadjes.In de ruimte zelf eventueel met lampions of pompons werken. Bij Hema en Ikea verkopen ze er soms, ben wel niet zeker van de kleuren, maar je kan misschien eens op de sites kijken.Tule versieringen aan het plafond of sfeerverlichting in de zaal met rood is ook leuk, dat kan je misschien de DJ vragen die hebben soms spots die je mee kan huren.Anders geef gewoon eens in google je kleurschema in en bekijk eens de fotos, daar kan je ook heel veel ideetjes opdoen. Preobeer het eens in het nederlands en in het engels.Veel plezier!
ooh wauw, fantastisch goede ideeën! Daar had ik zelf allemaal nog niet aan gedacht! Heel erg hard bedankt! Ik ga het direct eens beginnen opzoeken! Groetjes!
pompoms zijn ook heel leuk om op te hangen !