Nu Online
Momenteel zijn er 746 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aankleding feestzaal rood-wit

24-3-2014 14:40:01
Hoi,

Wij trouwen op 27 september 2014 en het komt steeds dichterbij! :) De grote zaken zoals zaal, fotograaf, dj, gemeentehuis, kleed, kostuum, vervoer,...hebben we al geregeld. Een hele zorg minder! Maar nu ben ik nog op zoek naar originele manieren om onze feestzaal aan te kleden. Ons kleurenthema is rood en wit. Wie heeft er een goed idee? Op welk sites kan ik leuke dingen terug vinden? Alle tips en ideeën zijn welkom!
Groetjes

Julie
27-9-2014
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 745

Herta
19-7-2014
 Meld misbruik25-3-2014 13:17:44

Hallo Julie,

moest ik van jou zijn dan zou ik je kleurthema doortrekken bij de taart, dat moet makkelijk gaan: een witte taart met rode bloemen of kant of andere accessoires.
Voor de tafels kan je witte tafelkleden nemen met rode lopers of de stoelen met een witte hoes en met rode stof errond als strik gebonden.
Misschien kan je een signature cocktail voorzien bij de receptie die dan natuurlijk ook rood zijn met zomerfruit of wit als je richting pina colada gaat.
Wat ook leuk is anders zijn strootjes in de kleuren.
Op de tafels kan je natuurlijk net als bij je boeket en de boutonnieres ook de bloemen in rood en wit houden. Eventueel rode hartjes, bloemblaadjes of teelichtjes als deco en voor het witte parels of keitjes en bloemblaadjes.
In de ruimte zelf eventueel met lampions of pompons werken. Bij Hema en Ikea verkopen ze er soms, ben wel niet zeker van de kleuren, maar je kan misschien eens op de sites kijken.
Tule versieringen aan het plafond of sfeerverlichting in de zaal met rood is ook leuk, dat kan je misschien de DJ vragen die hebben soms spots die je mee kan huren.
Anders geef gewoon eens in google je kleurschema in en bekijk eens de fotos, daar kan je ook heel veel ideetjes opdoen. Preobeer het eens in het nederlands en in het engels.

Veel plezier!

Julie
27-9-2014
 Meld misbruik25-3-2014 17:24:02

ooh wauw, fantastisch goede ideeën! Daar had ik zelf allemaal nog niet aan gedacht! Heel erg hard bedankt! Ik ga het direct eens beginnen opzoeken!

Groetjes!

sheena

Meld misbruik30-4-2014 16:36:17

pompoms zijn ook heel leuk om op te hangen !

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...