Terug naar overzicht
heb je al een fotograaf?
Openingsdans?
Hoi Wendy, ja fotograaf/videograaf hebben we die was ik er vergeten bij te zetten :)liseV wij hebben geen nummer om het zo maar even te zeggen en ben ook geen echte danser en manlief ook niet dus weet echt niet wat ik daar mee aan moet heb je misschien tips?
Gastenboek?
hoi chantal, ja dat is een goede die was ik inderdaad vergeten bedankt :)
ik zie uitnodigingen in de maak...geen menukaartjes? naamkaartjes?
Hallo Chantal,hier heb ik je nog enkele ideetjes opgeschreven:heb je ook al aan juwelen voor jou gedacht? Manchetknopen voor je toekomstige man.Doe je iets in je haar, want dat moet je dan meenemen bij de kapper. Voorzie je bloemenmeisjes of ringdrager? Ringkussen of iets dergelijks.Willen dat er met iets gestrooid wordt bij het buitenkomen? Naast de naamkaartjes op de tafels heb je ook nog een tafelplanning nodig waarop de mensen hun naam en tafelnummer terugvinden, en dan ook tafelnummers. Een lijst van die namen voor het restaurant is praktisch zeker als er vegetariers of mensen met allergien bij zijn.Eventueel een lijst voor de fotograaf met namen van de koppels, zodat hij kan afhaken dat hij zeker niemand vergeten is, als je bvb een "photobooth" hebt. Lijst voor de DJ van de liedjes die je wil: als jullie binnenkomen in de zaal - eventueel extra micro voor speeches - muziek als de bruidstaart komt - openingsdans of dans met de ouders... Als je geen grote dansers bent, dan best een rustige slow, daar kan je niets verkeerds doen :-)Als je veel emotionele familieleden en vrienden hebt, dan zijn kleine papierzakdoekjes en leuke attentie op te stoelen bij de ceremonie. Muziek voor de wettelijke trouw, dat is bij sommige mogelijk. Eventueel gepersonaliseerde huwelijksgeloftes. Of een symbool dat je integreerd in de ceremonie (kaarsen aansteken - zand in een vaas - plant die de beide families aarde of water geven en die jullie nadien in jullie tuin planten).Boutonniere voor je man en eventueel voor de getuigen/ouders iets van een bloemetje voor op de revere bij de heren of voor aan de pols bij de dames.Gastgeschenkjes en eventueel een bloemetje of geschenkje voor de ouders en voor de getuigen.Ik hoop dat het je kan helpen...
Dag Herta,We helpen Nicole bij deze post (jij typt "hallo Chantal), maar bedankt in elk geval... ik volg mee ;-)
Hallo Nicole, Hebben jullie al live muzikanten voor tijdens de huwelijksmis of op de receptie/het diner? Dit maakt je dag nog net dat ietsje specialer en persoonlijker. Wij hebben als het duo Beautiful Live al meer dan tien jaar op huwelijken en andere feestelijke gelegenheden gespeeld, en elk bruidspaar was ontzettend blij voor live muziek te hebben gekozen. Weten jullie het nog niet helemaal zeker, dan nodigen we je graag (gratis en vrijblijvend) uit voor een bezoek waarop je ons al eens live kunt horen en zien. Kijk ook gerust eens op de website. Veel succes nog met de voorbereidingen!groetjes, Marie-Joëlle & KennyBeautiful Livewww.beautiful-live.be info@beautiful-live.be
kijk nu kom ik ook weer verder:)ik heb inderdaad geen naamkaartjes en zo. Dit omdat we een lopend buffet hebben en ze zelf mogen weten waar ze willen gaan staan/zitten. Die lijst voor de fotograaf vind ik inderdaad een hele goede. De gastgeschenkjes bedoel ik de bedankjes mee dus dat is in de maak alleen voor de ouders en getuigen vind ik het lastig iets speciaals te verzinnen..wat betreft bloemenmeisjes en ringdragers hebben we die niet. de kindjes die er zijn zijn daar gewoon nog te klein voor dus hebben we besloten die achter wegen te laten.Lijst voor de DJ? arme man denk dat ie dan gek van ons wordt want we hebben beide een erg uitgebreide smaak op dat gebied het enige waar we niet van houden is eigenlijk de nederlandstalige muziek en dat hebben we ook bij hem aangegeven, met enkele nummers die er absoluut bij moesten zitten zoals du van peter mcfay anders krijg ik mijn ouders de dansvloer niet op ;)blijf maar komen met de tips want zo kom ik elke keer weer wat verder ben super blij met jullie hulp :D