Terug naar overzicht
Dag JolienDoen zou ik zeggen is echt een aanrader.Heb al twee keer met hem samengewerkt en de samenwerking verliep steeds zeer vlot. Ook het resultaat achteraf van de video was beide keren echt prachtig.GroetjesDavywww.allegebeure.be
Heb hier vorig jaar in mei een filmoje van hem gezien en dat was echt genieten. Als je het budget hebt, zeker niet twijfelen!
Hallo Jolien, wij hebben al beslist en zullen met Noa film werken. Na de ontmoeting hadden we ook eenzelfde gevoel. Komt eerlijk over en lijkt echt gepassioneerd door zijn werk.De voorbeelden die we zagen vond ik ook allemaal prachtig... zat er al met tranen in de ogen ;o)Ik zie dat jullie eerder trouwen (wij trouwen begin september).Laat je zeker iets weten hoe het was?Veel plezier gewenst & natuurlijk een pracht van een filmpjeKim
@Kim; Wij trouwen inderdaad in augustus, maar dan wel in 2015 ;-) Dus laten jullie maar iets weten ;-)
@Jolien: wil ik zeker doen. Maar maar...ik ken mezelf en mijn vergeetachtigheid al een beetje...dus stuur gerust eind september, begin oktober een mailtje. Tenzij ik voordien toch al iets gestuurd heb als antwoord hier he. ;-)Mijn mail is kim.radzio@telenet.beGroetjesKim