TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ilse
12-5-2007
|
11-1-2007 13:39:56
Voorbeelden van bruidjes in een tweekleurig kleed: http://www.trouwshop.com/_forum/forum_posts.asp?TID=263... Op pg 6 staat er nog eentje En op pg 10, pg 11, pg 14, pg 15, ... Er zitten ook veel andere kleuren in dan ivoor of inwit...
Mijn schoonzus had bvb champagne kleur aan (donker beige)
Een vriendin had een inwit kleedje aan met licht blauwe boord (van Sincerity)
Als jij je er goed in voelt en jij vindt 't mooi, zul je stralen!!! Dat is het belangrijkste ;-)
Groetjes, Ilse 12 mei 2007
|
|
Veroniek
|
11-1-2007 14:10:08
Hoi Cindy
Daar zou ik nu ook niet echt aan twijfelen, als jij het een prachtkleedje vindt dan moet je het kopen! Ook al kleed je je doorgaans heel gewoon, je trouwt niet elke dag!
Als het je staat en je vindt het mooi, moet je niet twijfelen aan wat anderen gaan denken! Het is jullie dag!
Veel succes! Groetjes Veroniek 20 07 2007
|
|
Lieve
1-9-2006
|
11-1-2007 14:29:21
Hey,
één van de andere ex-bruidjes van hier op de site, Sandra, is getrouwd in een kleed met een groene bustier en een champagnekleurige rok. Ik heb haar foto's gezien en ze zag er schitterend uit!
Niet twijfelen meiske, als er één dag is dat je uit de band mag springen, is het wel op je trouwdag!
Groetjes, Lieve
|
|
Lobke
6-7-2007
|
11-1-2007 15:02:37
Ik sluit mij volledig aan bij de rest: Ga er maar voor! Je mag uit de bres springen op zo een dag. Ook ik wou verwijzen naar de website van trouwshop.com waar ook Ilse al naar verwees. Daar zie je dat je zeker niet de enige bent die verschillende kleuren combineert! Ik heb er al gezien met rood, blauw, lichtbrui,... Alles kan! Als je het maar mooi vindt!
Veel succes! Lobke.
|
|
Véronique
16-6-2007
|
11-1-2007 16:03:27
Hi Cindy,
Je moet echt nemen wat jezelf het mooiste vindt, en op zo'n dag mag je er ook eens helemaal anders uitzien dan dat mensen gewoon zijn. Ik zou niet twijfelen. Ik heb zelf ook heel veel verschillende jurken aangehad. Ik dacht dat ik voor een klassieke jurk ging kiezen, maar dat is het bij mij ook helemaal niet geworden. (ik stond daar langs geen kanten mee). En wit of beige, bleek ook al snel mijn kleur niet te zijn. Ik heb ook voor een ander kleurtje gekozen.
Veel succes!!!! Véro 16/6/2007 http:/veroenbilly.trouwen.com
|
|
tamara
15-9-2007
|
11-1-2007 17:02:01
Hey Cindy,
ik heb ook getwijfeld bij een kleurtje omdat ik erg mooi met rood sta en echt niet met wit sta. Maar omdat je maar één keer trouwt (hopelijk) wil ik toch voor een champagnekleur gaan. Rood kan ik ook nog voor feestjes aan. Als je echt een kledje vind in een mooie snit, maar twijfelt over de kleur kan je je kleedje ook laten maken. Je neemt je prent mee naar de naaister en kiest zelf de stoffen. Ik maak mijn kleed zelf en ben ook gaan passen om te zien waar ik mee sta. Ik ben mijn stoffen bij Mevr. Westhovens in maasmechelen gaan halen. Zij maakt ook kleedjes op maat. Ze neemt ook echt haar tijd voor je, ik ben er al 2 keer naar toe geweest en ben steeds meer dan 2 uur binnen geweest.
Groetjes, Mara.
|
|
peggy
22-9-2007
|
11-1-2007 19:01:46
hallo,
mijn zus haar jurk was ook in 2 kleuren, heel mooi zelfs! haar rok was gebroken wit en de top was bordeaux.Omdat ze wat volslank is brak dit haar figuur en zag er superslank uit en ze voelde haar er heel goed bij.Ikzelf trouw dit jaar en in februari ga ik eens rondkijken,zelf weet ik nog niet in welke kleur ik ga gaan.Ik zou zeggen doe waar je je het beste bij voelt en geniet van je dag!
groetjes peggy 22/09/2007
|
|
Katrien
18-8-2006
|
12-1-2007 13:21:56
Mijn kleed had vier tinten: wit boventstuk en rok met drie tinten blauwgrijs. Collega van me is in rood 'suitekleed' getrouwd en die was ook supermooi - als jij het mooi vindt, ga ervoor.
Succes
voor foto's van mijn jurk: www.katrienenfrederik.info - trouwkiekjes
|
|
Cindy
1-8-2007
|
13-1-2007 12:53:20
Hallo, bedankt voor jullie reacties. Ik ben vandaag terug gegaan met mijn mama en papa en meter en ze vonden het allemaal prachtig, dus heb ik het gekocht ! Ben er superblij mee. Kan me echt geen mooier kleed inbeelden.
Bedankt voor jullie reacties en veel succes met de voorbereidingen van jullie huwelijk !
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|