Nu Online
Momenteel zijn er 618 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

twijfels bij trouwjurk

11-1-2007 13:14:27
Hallo,

ik ben aant rondkijken voor een trouwjurk en ik vind het ontzettend moeilijk!
veel dingen vind ik absoluut niet mooi (wel op de pop, maar niet op mij). Nu heb ik twee kleedjes gevonden die ik wel mooi vind. MAar bij het eerste heb ik het gevoel dat het niet echt een trouwkleed is, het kan net zogoed dienen voor iemand in de suite. Stel je voor dat iemand hetzelfde aan heeft als ik!
Het tweede kleed vind ik prachtig, echt een droomkleed : glinstertjes, roosjes, modern, geen lange sleep, echt prachtig !
MAAR, het is heel nieuw en het bestaat uit twee kleuren. Nu schrikt mij dat af om het te kopen. Is er nog iemand die in een tweekleurig kleed is getrouwd of die iemand heeft zien trouwen in zo een kleed? Ik heb dit nog nooit gezien, niet in t echt en ook in geen enkele winkel. Dit schrikt mij nu af. Ik ben een gewoon meisje dat doorgaans heel gewoon gekleed is (jeans, tshirt en blouse), en dan nu ineens zoiets gewaagds :s
Ik weet het niet meer!

Help !!!

Cindy
1-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1086

Ilse
12-5-2007
 Meld misbruik11-1-2007 13:39:56

Voorbeelden van bruidjes in een tweekleurig kleed: http://www.trouwshop.com/_forum/forum_posts.asp?TID=263...
Op pg 6 staat er nog eentje
En op pg 10, pg 11, pg 14, pg 15, ...
Er zitten ook veel andere kleuren in dan ivoor of inwit...

Mijn schoonzus had bvb champagne kleur aan (donker beige)

Een vriendin had een inwit kleedje aan met licht blauwe boord (van Sincerity)

Als jij je er goed in voelt en jij vindt 't mooi, zul je stralen!!! Dat is het belangrijkste ;-)

Groetjes,
Ilse
12 mei 2007

Veroniek

Meld misbruik11-1-2007 14:10:08

Hoi Cindy

Daar zou ik nu ook niet echt aan twijfelen, als jij het een prachtkleedje vindt dan moet je het kopen! Ook al kleed je je doorgaans heel gewoon, je trouwt niet elke dag!

Als het je staat en je vindt het mooi, moet je niet twijfelen aan wat anderen gaan denken! Het is jullie dag!

Veel succes!
Groetjes
Veroniek
20 07 2007

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik11-1-2007 14:29:21

Hey,

één van de andere ex-bruidjes van hier op de site, Sandra, is getrouwd in een kleed met een groene bustier en een champagnekleurige rok. Ik heb haar foto's gezien en ze zag er schitterend uit!

Niet twijfelen meiske, als er één dag is dat je uit de band mag springen, is het wel op je trouwdag!

Groetjes,
Lieve

Lobke
6-7-2007
 Meld misbruik11-1-2007 15:02:37

Ik sluit mij volledig aan bij de rest: Ga er maar voor!
Je mag uit de bres springen op zo een dag. Ook ik wou verwijzen naar de website van trouwshop.com waar ook Ilse al naar verwees. Daar zie je dat je zeker niet de enige bent die verschillende kleuren combineert! Ik heb er al gezien met rood, blauw, lichtbrui,... Alles kan! Als je het maar mooi vindt!

Veel succes!
Lobke.

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik11-1-2007 16:03:27

Hi Cindy,

Je moet echt nemen wat jezelf het mooiste vindt, en op zo'n dag mag je er ook eens helemaal anders uitzien dan dat mensen gewoon zijn. Ik zou niet twijfelen.
Ik heb zelf ook heel veel verschillende jurken aangehad. Ik dacht dat ik voor een klassieke jurk ging kiezen, maar dat is het bij mij ook helemaal niet geworden. (ik stond daar langs geen kanten mee). En wit of beige, bleek ook al snel mijn kleur niet te zijn. Ik heb ook voor een ander kleurtje gekozen.

Veel succes!!!!
Véro
16/6/2007
http:/veroenbilly.trouwen.com

tamara
15-9-2007
 Meld misbruik11-1-2007 17:02:01

Hey Cindy,

ik heb ook getwijfeld bij een kleurtje omdat ik erg mooi met rood sta en echt niet met wit sta. Maar omdat je maar één keer trouwt (hopelijk) wil ik toch voor een champagnekleur gaan. Rood kan ik ook nog voor feestjes aan.
Als je echt een kledje vind in een mooie snit, maar twijfelt over de kleur kan je je kleedje ook laten maken. Je neemt je prent mee naar de naaister en kiest zelf de stoffen.
Ik maak mijn kleed zelf en ben ook gaan passen om te zien waar ik mee sta. Ik ben mijn stoffen bij Mevr. Westhovens in maasmechelen gaan halen. Zij maakt ook kleedjes op maat.
Ze neemt ook echt haar tijd voor je, ik ben er al 2 keer naar toe geweest en ben steeds meer dan 2 uur binnen geweest.

Groetjes, Mara.

peggy
22-9-2007
 Meld misbruik11-1-2007 19:01:46

hallo,

mijn zus haar jurk was ook in 2 kleuren, heel mooi zelfs! haar rok was gebroken wit en de top was bordeaux.Omdat ze wat volslank is brak dit haar figuur en zag er superslank uit en ze voelde haar er heel goed bij.Ikzelf trouw dit jaar en in februari ga ik eens rondkijken,zelf weet ik nog niet in welke kleur ik ga gaan.Ik zou zeggen doe waar je je het beste bij voelt en geniet van je dag!

groetjes peggy
22/09/2007

Katrien
18-8-2006
 Meld misbruik12-1-2007 13:21:56

Mijn kleed had vier tinten: wit boventstuk en rok met drie tinten blauwgrijs. Collega van me is in rood 'suitekleed' getrouwd en die was ook supermooi - als jij het mooi vindt, ga ervoor.

Succes

voor foto's van mijn jurk: www.katrienenfrederik.info - trouwkiekjes

Cindy
1-8-2007
 Meld misbruik13-1-2007 12:53:20

Hallo,
bedankt voor jullie reacties.
Ik ben vandaag terug gegaan met mijn mama en papa en meter en ze vonden het allemaal prachtig, dus heb ik het gekocht !
Ben er superblij mee. Kan me echt geen mooier kleed inbeelden.

Bedankt voor jullie reacties en veel succes met de voorbereidingen van jullie huwelijk !

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info