Terug naar overzicht
Leuk voor jullie dat het is goedgekeurd. Ik moet er nog aan beginnen... Je mag het ook naar mij sturen: natteke@hotmail.com
Hey Shari! Proficiat dat je misboekje goedgekeurd is.. Wij moeten er binnenkort ook aan beginnen.. Maar ik weet niet goed hoe ik eraan zou beginnen.. Zou je eens een PDF-bestand kunnen doorsturen van jullie misboekje? Dan kunnen we eens zien hoe jullie dit gedaan hebben..Alvast een dikke merci en nog veel succes met jullie voorbereidingen.. Mijn mail-adres is: stefipauw@gmail.comMerci!
je mag het naar mij ook doorsturen: melissa_stuer@live.be
Ik zou ookgraag eens het boekje zien! Maartjevs@hotmail.comAlvast dikke merci!xxx
Tof voor jullie! Ik ben oon benieuwd... Jolienlaenen@gmail.com
Hey Shari, goed zo! Mag ik ook eens kijken aub? take_it_eezie@hotmail.comBedankt!
Zou u het naar mij ook kunnen doorsturen aub ?Emailadres = Laenen.lieve@hotmail.comTof dat de pastoor het goed vond.Bedankt !
Zou u het naar mij ook kunnen doorsturen aub ?
Emailadres = Laenen.lieve@hotmail.com
Tof dat de pastoor het goed vond.
Bedankt !
Hey shari, Ik moet er ook nog aan beginnen dus alle hulp is welkom!Camassalorena1@gmail.com
Hey Shari,Supergoed nieuws voor jullie!Wij zitten momenteel een beetje vast dus alvast erg bedankt om je boekje te delen.Mijn e-mail adres is lindsaybrosens@hotmail.comBedaankt!
Hey ShariZou je jullie boekje ook naar mij kunnen mailen? Mailadres = evyheyrman@skynet.be ... Bedankt!
Beste, Je mag het ook doorsturen naar merdunord1980@gmail.comBedankt ! Evy
Beste Evy,Zo leuk dat je het wil delen. Wij zijn ook volop bezig en zouden graag wat ideetjes opdoen. Je mag het altijd sturen naar stef.pelleg@gmail.com.Alvast hartelijk bedankt en veel plezier op de grote dag!Stefanie xxx
Ik ben ook wel geïnteresseerd... Wij zijn er net ook aan begonnen...Marliesensamtrouwen@ gmail.comBedankt!
als je wil mag je het ook altijd naar mij doorsturen: katfred23@hotmail.combinnenkort ga ik ook beginnen aan ons misboekje, en hoe meer inspiratie hoe beter!
Hallo, een voorbeeldje is altijd handig!inez_michelet@hotmail.comalvast bedankt dat je dit met ons wil delen!
hallo, een voorbeeldje mag altijd, stuur maar naar loekas@hotmail.beda liedje is toch ni "Highway to hell"? alvast bedankt om je boekje te delen groetjes
hallo,
een voorbeeldje mag altijd, stuur maar naar loekas@hotmail.beda liedje is toch ni "Highway to hell"? alvast bedankt om je boekje te delen
groetjes
Hey!Ik ben ook begonnen aan het boekje!Het zou fijn zijn mocht ik even een voorbeeld kunnen zien. Kan je dit even doorsturen naar volgend adres: hatoshi@live.be ?Alvast bedankt!Elise
Hoi Jody, highway to hell had ik heb al uit het hoofd gepraat:p het was girls got rhythm maar hebben het nu door pearl jam vervangen :d
Je mag het gerust ook naar amerlinck.vandeputte@gmail.com sturen. Bij ons is het bijna klaar maar een laatste check kan altijd :-)
Ik ga eind april beginnen, dan heb ik enkele dagen verlof. Tips of voorbeeldjes dus meer dan welkom :) vkhelena@hotmail.com
Je mag het gerust ook doorsturen naar evaylen86@gmail.com!
Hey Shari,Ik moet ook aan ons boekje gaan beginnen en zou fijn zijn een voorbeeld te hebben. Zou je het aub kunnen doorsturen naar jolien_n@hotmail.com?Alvast bedankt!
stephaniemeulebrouck@hotmail.com ...Bedankt!
Wil je het aub eens naar mij doorsturen ook?Bedankt!Sharona.Derommelaere@live.be