Nu Online
Momenteel zijn er 652 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Something old, something new, something borrowed, something blue

26-3-2014 9:15:45
Heeeeey!!

Mijn vriend maakte een mopje over het rijmpje 'Something old, something new, something borrowed, something blue & a sixpence in your shoe' en zei dat ik me hier aan moest houden. Om hem te verrassen ben ik dit dus echt van plan!
Something new heb ik al, dat wordt mijn trouwjurk, something blue ben ik gisteren in Hunkemoller gaan kopen aangezien mijn trouwkleed wit met rood is en mijn lingerie huisdkleurig is is het een kousenband geworden :)
Maaaaaar something old & something borrowed moet blijkbaar zijn van iemand die al getrouwd is bvb je mama of je grootmoeder ofzo. Is er iemand die dit ook volgt en mij kan verderhelpen met ideetjes ofzo? Want ik weet niet goed wat ik kan lenen ofzo. Schoenen heb ik trouwens ook al en een halsketting ook dus dat kan al niet.

Groetjes!

Lien
13-9-2014
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1118

Mrs to be
28-6-2014
 Meld misbruik26-3-2014 9:57:16

Hey Lien, voor something borrowed, zou ik een stoffen zakdoekje lenen van je mama, kan eventueel zelfs als something old dienen :)
Groetjes!

Evy
28-6-2014
 Meld misbruik26-3-2014 10:01:35

Ik heb als borrowed een parelketting van mijn mama en als old mijn lievelingsoorbellen.
Hier kan je inderdaad erg ruim in gaan, misschien heeft je mama/oma wel een leuke set oorbellen of een armband als familie-erfstuk? Ik zou zeggen vraag er eens naar.

Ine
28-6-2014
 Meld misbruik26-3-2014 10:05:52

Ik neem oorbellen van de tante van mijn mama ..

En dat zakdoekje is wel een goed idee, eens vragen aan m'n oma :)
Tof ! Want dat geleend vond ik zo moeilijk :)

Lien
13-9-2014
 Meld misbruik26-3-2014 10:18:35

Dat zakdoekje is inderdaad wel een goed idee! En ik zou inderdaad eens moeten vragen bij mijn oma naar een leuk paar oorbellen ofzo :) Alvast bedankt voor jullie ideetjes!

Mylene
7-6-2014
 Meld misbruik26-3-2014 10:42:31

Als something old doe ik een brosche van mijn grootmama aan mijn bruidsboeket vast steken. Ze is pas sinds kort overleden en ze verheugde zich zo op onze trouw. Op die manier is ze toch bin ons ;-)

Als something borrowd leen ik een creme kleurig tasje van mijn beste vriendin. Deze past wel niet echt bij mijn jurk maar zal toch er niet mee rondlopen. Is alleen maar voor m'n poederdoos en lippestift ezv....

Annelies
24-5-2014
 Meld misbruik26-3-2014 11:21:29

Ik neem als borrowed de parelketting van mijn overleden grootmoeder. Deze ketting wordt sinds het overlijden bewaard door mijn oudste tante. Als old neem ik een zakdoek die in de handtas zat die ik van mijn grootmoeder erfde.

Groetjes,
Annelies

LiseV
5-4-2014
 Meld misbruik26-3-2014 22:08:01

Hier ook een zakdoekje als something borrowed.
:)

Sofie
19-7-2014
 Meld misbruik27-3-2014 19:49:25

Hoi,

ik vind het alvast keileuk dat je ook deze traditie toepast.
"Old & borrowed" zijn bij mij 1. Ik leen een ring van mijn grootmoeder die op mijn huwelijk niet aanwezig zal zijn.
Veel succes!

Kim
4-10-2014
 Meld misbruik28-3-2014 20:45:55

something new: mijn trouwkleed

something old: halsketting van mijn grootmoeder
something blue: een enkelbandje met een blauw pareltje
something borrowed: moet ik nog naar zoeken :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...