helemaal niet fijn niki
Hier kreeg ik ineens de vraag of ze hun kinderen mochten meebrengen ( enkel de naam van neef en zijn vriendin stonden op de uitnodiging)
Bij mijn zus haar huwelijk vorig jaar waren de kids mee uitgenodigd en hadden ze de kids niet mee ( omdat ze niet veel kunnen doen op z'n trouwfeest , hun woorden)
Het is niet dat de kids niet welkom zijn , we hebben zelf kids en die zullen wel op het feest aanwezig zijn , samen met mijn metekindje en de kids van mijn schoonzus
Maar we gingen het enkel tot die kids beperken omdat ik anders genoodzaakt ben om de kinderen van andere neven en nichten uit te nodigen en dan zouden we met zeker 15 kids zijn en dat zagen we niet zitten en liet ons budget ook niet toe
Ik heb mijn excuses aangeboden en het een beetje uitgelegd waarom maar ik krijg gewoon geen antwoord , het is ook niet mijn neef of vriendin dat het vroeg of ze mee mochten komen maar de vraag kwam van mijn tante
Dan heb je er die het kwalijk nemen dat ik de uitnodiging heb opgestuurd of niet persoonlijk heb afgegeven
Dan zijn er die zeggen zet me niet bij die aan tafel , zet mij bij die aan tafel ,....