Terug naar overzicht
Zouden de vrouwen dat zelf niet meenemen? Als ik naar trouwfeest moet gaan heb ik altijd een paar extra makkelijke schoenen en / of teenslippers mee. Wie moeilijke voeten heeft (normaal weet men dat van zichzelf:-)) zal dat zelf wel voorzien zekerst?
bij de hema of action....
Denk ook dat Hema ze al heeft ! Wibra? Zeeman?Leuk idee trouwens ! Ik overweeg het ook nog :-)
Echt leuk!Mijn neef had dit ook op zijn trouwfeest en dit werd heel positief onthaald. Het was toen een snikhete dag en de teenslippers kwamen van pas!
Ik vind het een fantastisch idee, maar ik zou toch al eens in de stad gaan rondkijken als je nog tijd hebt... Hema - action - ... :-)
Hema heeft er zeker, in allerlei fleurige kleurtjes. Weet wel de prijs niet.
Ikea heeft er ook, maar dat zijn geen teenslippers, gewone badslippers zijn dat.
superleuk, wij wilden dit ook als kadootje voor de gasten, met onze namen op gedrukt, maar kwam te duur uit :(
Hey Karolien,Leuk idee! Ik zou inderdaad ook naar hema gaan kijken.Ik trouw ook volgende week zaterdag, 5 april!Nu komt het toch echt wel heeeeel dichtbij, he!Geniet van je laatste dagen als ongehuwde vrouw :)
hey, lijkt me een heel leuk idee! Maar hoeveel kosten die teenslippers wel? komt ook duur uit niet? als je voor 50 vrouwen teenslippers moet kopen?
Hey ,Ik heb nog 6 paar over van onze trouw . 5x maat 38-39 en 1x maat 36-37 . Als je interesse hebt stuur maar een mailtje . sandraweber@telenet.be . Groetjes
Dag Sandra, Net te laat, want ik kocht vandaag slippers in leuke kleurtjes in de Hema. Superblij mee! Nu heeft niemand nog een excuus om niet op de dansvloer te staan ;-)
Hey,Hopelijk krijgen jullie dit berichtje nog en kunnen jullie mij helpen..Ik zou graag ook die slippers op onze trouw hebben maar vraag mij af hoeveel slippers ik moet voorzien...Wij verwachten een 100-tal gasten en ik had gedacht aan 50 paar.. Is dit teveel? Te weinig? Werd dit goed onthaald? Wij zitten ook op een locatie waar blote voeten niet echt een optie zijn (kleine steentjes) ..Alvastbedankt voor jullie tips!
Ik ben ook van plan om teenslippers te voorzien, lijkt me wel tof ;).Hoeveel paar hadden jullie voorzien? Ik wou een beetje kijken naar welke dames dit zouden dragen (zo laat ik de moemoes bijvoorbeeld al buiten beschouwing :))