Terug naar overzicht
Hallo iedereen,
Heeft er iemand een lijst van feestzalen regio O-VL met prijzen erbij?
We zijn volop aan het zoeken naar een leuke maar vooral betaalbare zaal!
Iemand een idee wat een goed gemiddelde is?
Hey Jasmijn,wat voor zaal zoek je juist? Een zaal met catering of niet?GrtjsSylvie
hallo,Wij denken eerder aan hoeve stijl met of zonder catering.-t'verstand van leven- de kasteelhoevedeze twee spreken me zeker aan, iemand ervaring mee? Gr Jasmijn
om een voorbeeld te geven bij alta ripa betalen wij voor ongeveer 40man 1 uur receptie, avondeten voorgerecht hoofdgerecht dessertbuffet dranken al in een 2400 euro. Tot 5 uur
Wij hebben Feestsalons De Zilverreiger heel goed qua prijs en veel goede commentaar over gehoord.Verschillende prijsoffertes gevraagd en zij kwamen er het beste uit.Voor een feest van 70 personen betalen wij 5500 euro voor 1 uur receptie, hapjes en drank naar believenvoorgerecht, soep, sorbet, hoofdgerecht, dessertbord met bruidstaart en half belegde broodjes voor 's nachtsDranken aan tafel in prijs, drank tot 4.30u all inn
Wij hebben Feestsalons De Zilverreiger heel goed qua prijs en veel goede commentaar over gehoord.
Verschillende prijsoffertes gevraagd en zij kwamen er het beste uit.
Voor een feest van 70 personen betalen wij 5500 euro voor
1 uur receptie, hapjes en drank naar believen
voorgerecht, soep, sorbet, hoofdgerecht, dessertbord met bruidstaart en half belegde broodjes voor 's nachts
Dranken aan tafel in prijs, drank tot 4.30u all inn
kijk anders hier eens : http://www.hofteneede.be/#/FORMULES-03-06/
Welke regio? Oost-Vlaanderen is groot hé :-)
Hallo;@evelyn: alta ripa, ga ik toch eens moeten opzoeken, lijkt idd schappelijk van prijs@evy: de zilverreiger is dit niet meer 'klassieke' feestzaal? Is ook wel nog betaalbaar vind ik@chantal: Vlaamse ardennen en daarrond zou leuk zijn :)Wij zouden het concept van verschillende eet-standjes ook wel leuk vinden.Doet iemand van jullie dit?Groetjes en bedankt voor de info!
Hallo;
@evelyn: alta ripa, ga ik toch eens moeten opzoeken, lijkt idd schappelijk van prijs
@evy: de zilverreiger is dit niet meer 'klassieke' feestzaal? Is ook wel nog betaalbaar vind ik
@chantal: Vlaamse ardennen en daarrond zou leuk zijn :)
Wij zouden het concept van verschillende eet-standjes ook wel leuk vinden.Doet iemand van jullie dit?
Groetjes en bedankt voor de info!
hey Jasmijn,wij hadden ons feest in t Verstand van Leven en waren enorm gecharmeerd door de vele leuke kleine details. Wij hadden een bbq, maar zijn er nog naar een feest geweest waar verschillende gerechten wereldkeuken werd geserveerd.In de buurt heb je ook Hof Van De Putte, maar dat is duurder.veel succes bij de keuze van je feestzaal !groetjesEls
Hey JasmijnJa daarin heb je wel gelijk wat betreft "klassieke feestzaal" als je de echte hoevestijl wilt ben je daar niet aan het juiste adres. Maar voor de rest is ze wel top.Nog veel succes met je zoektocht
Hey Jasmijn
Ja daarin heb je wel gelijk wat betreft "klassieke feestzaal" als je de echte hoevestijl wilt ben je daar niet aan het juiste adres. Maar voor de rest is ze wel top.
Nog veel succes met je zoektocht