Terug naar overzicht
Wij trouwen een week vroeger en hebben dit al in orde:*zaal* kleed* gemeentehuis* trouwschoenen bruid* kostuum, hemd en das* bruidskindjes* kleding bruidskindjes* trouwringen* dj* fotograaf* receptie* hapjes en drank receptie* afspraakk make up en kapsel* afspraak 1ste pas kleed* afspraak permanente ontharing oksels* fotolocatie bij goed weer
Ik trouw net zoals Sabrina en ik heb al het volgende in orde gebracht'TrouwzaalDj FotograafDecoratie voor ons huis Bedankjes bruidskindjes Kledij bruidskindjesTrouwvervoerTrouwjurk Schoenen bruidKapsel Make upLocaties voor fotoshootFotoboothDineerProef dineer TrouwringenUitnodigingenTafelnamenTent voor over de middagTafels en stoelen voor over de middag En nog kleine dingetjes
Wij trouwen een week later :-) In orde: - kledij - schoenen bruid - juwelen bruid - vervoer- zaal- kerk- misboekje- gemeentehuis - DJ- fotograaf- ringen - decoratie- doosjes voor bedankjes - zaterdag 5/4 proefkapsel en make - up - ceremoniemeester- live bandje - ringkussentje - fotolocatie binnen - hapjes voor het avondfeest - feestslitser To do - ontbijtmand bestellen - schoenen bruidegom - lingerie bruid - menu kiezen - tafelschikking - bedankjes vullen - ... Aan meer denk ik nu niet meteen ...
Ja mijn kerk staat ook al vast was da vergeten
Wauw, jullie zitten al zo ver op schema! :) Ik moet er nog aan toevoegen dat de trouwringen ook in orde zijn en mijn trouwschoenen! :) Dank je wel voor jullie lijstjes, daar kan ik weer verder mee aan de slag! Ik kijk er enorm naar uit om te trouwen, maar er komt zo veel bij kijken! :) En achteraf ga ik spijt hebben dat het voorbij is en ik niets meer kan plannen! :)
Hallo Julie, Gefeliciteerd met jullie aankomende huwelijk! Hebben jullie al aan live muziek gedacht? Je bent altijd welkom om eens gratis en vrijblijvend langs te komen om ons live te beluisteren en te zien of het iets voor jullie is. Neem ook gerust een kijkje op de website. Nog veel plezier met alle voorbereidingen!groetjes, Marie-JoëlleBeautiful Livewww.beautiful-live.be info@beautiful-live.be