Terug naar overzicht
Geen idee hoe dat bij Jagré zit, maar bij mijn kleed waren de retouches in de prijs inbegrepen. Mijn mama moest voor het hare wel retouchekosten betalen...
Ik moest 135 euro bijbetalen voor retouches (lengte en op maat zetten), bij een andere winkel. Maar als ik modelwijzigingen wou (dus het uitzicht, niet alleen de maat aanpassen) had ik daarboven ook extra moeten bijbetalen.
Mijn retouches zitten ook in de prijs inbegrepen. Enkel als ik 2 dagen voor de trouw teveel afgevallen ben (door zenuwen) rekent ze 50 euro als er dan nog iets moet versmalt worden! Ik vind het wel raar dat je daar allemaal voor moet bijbetalen, het kost allemaal al genoeg geld! Op den duur wordt het allemaal wel erg duur!
Bij mij is het 75 euro, wat er ook moet gebeuren. Op zich vind ik dit goed meevallen, aangezien ik een 1 schouderbandje van een andere jurk op mijn bovenstukje wil. De naaister gaat dit zelf maken, dus moet er ook wat extra tijd insteken.
Ik ben bij jagré geweest en heb er mijn jurk besteld en die moet nog wat ingekort worden en er komt nog een lint bij aan mijn taille. Zij heeft die prijs ineens op het papiertje bij geschreven en dat was 130 euro. Dat waren de enige retouchekosten die ik moest betalen dus denk niet dat er nog extra zal bijkomen bij jou hoor
Karen mijn kleed is onderaan ook volledig tule. Voor gewone retouches vragen ze een 75 euro. Maar ik ben nog altijd in twijfel of ik mijn lange bruidsjurk ga laten inkorten tot tea-lengte en dan doet het probleem van de prijs zich voor:-) Volgens de ene kost dit zeker 100 euro omdat er zeker 50 cm van het kleed af moet, volgens de andere zeker 200 euro......Is uiteraard wel belangrijk om weten want 200 euro is niet mis hé, hopelijk kunnen ze mij dit wel op voorhand zeggen als ik zat 12 april eerste pas ga doen....En meisjes, ik wist totaal niet dat je aan het model ook nog kon laten sleutelen, DAT hebben ze mij in de bruidswinkel echt niet verteld!!! Mijn jurk is ladybird 34111 en vond het spijtig dat ik niet hartvormig genomen had:-)
@ Elke een hartje bovenaan van maken is echt zeer weinig wel je kan het altijd is vragen. @ lien hoeveel groter hadden ze jouw kleed genomen?Moest het opzij nog aangepast worden of enkel onderaan? Ik hoop dat dat daar in zit. De dingen die ik aan het model wil wijzigen versta ik volledig omdat ik achteraan ook iets toevoeg. Maar 100 voor de onderkant en wat dan met de zijkant?Groetjes
Er moet gewoon een stukje af vanonder omdat ik niet zo groot ben en de jurk anders wat te lang uitvalt. Voor de rest doen ze er rond de taille nog een lintje rond en dat is alles wat ze aanpassen bij mij.
Net kleed gekocht bij Cermo. Retouches 140 euro maar daar zit alles in, ongeacht hoe vaak ze het moeten aanpassen.