Terug naar overzicht
Hallo iedereen, zit met een vraagje.
Toen wij onze feestzaal gingen reserveren hebben wij gevraagd of wij bloemstukjes moesten voorzien voor op de tafel.
De feestzaal zei van nee dat hoeft niet wij voorzien stukjes voor op de tafel.
Maar nu is mijn vraag: zal dit voldoende zijn? Zouden wij best zelf nog iets van decoratie voorzien? Of is dit overbodig?
En zo ja, wat voorzien jullie zoal? Kandelaars, theelichtjes, bloemenblaadjes, ..... ?
Alvast bedankt voor de reacties
Hallo Evy,als je je niet zeker bent, bespreek het dan nog eens met de feestzaal wat zij dan standaard normaalgezien voorzien en in welke kleurencombinatie.Je moet toch weten of het in je concept of kleurschema past? Dat zullen ze wel begrijpen.Ik voorzie persoonlijk alle deco en bloemen zelf, aangezien dit niet in de stijl is van wat het restaurant normaalgezien heeft. Er zullen kleine bloemenstukjes op staan (gemaakt met dezelfde bloemen als mijn boeket), samen met teelichtjes, 2 ietwat grotere kandelaars en deco. Maar niets te hoog zodat het niet in het zichtveld van de gasten staat. We hebben vierkante tafels waar telkens 8 personen aan zullen zitten en dus wil ik niet dat de deco te hoog is, of je ziet degene aan de overkant niet meer.Alles is in het thema vintage en dus werken we ook met oude fotos van de familie en oude voorwerpen als deco.
Bij ons zijn de bloemstukjes ook voorzien door de feestzaal, zijn witte bloemen in glazen bokaal. Simpel,modern, mooi en sober....ze kleden uiteraard hun feestzaal zelf aan naargelang de seizoenen maar voor ons is dit voldoende. Hebben ook geen thema dus als alles proper en mooi aangekleed is is dat voor ons genoeg. Maar toch nog eens navragen dan ben je zeker, want anders kan je nog verloren kosten doen
Bij ons waren de bloemstukjes ook voorzien door de feestzaal alsook de theelichtjes enzo.. Het was simpel maar zeker voldoende hoor!!Als je je menu gaat bespreken kan je het nog eens navragen misschien.. Wij zijn ons menu op een donderdag gaan bespreken terwijl de zaal al klaarstond voor vrijdag.. En dat zag er best goed uit hoor!
Bij ons waren de bloemstukjes een optie. De voorziene prijs was 2,5 euro per stuk. Toen ik er naar vroeg bleek het wel een heel klein potje te zijn. Ze konden wel andere afspraken maken met hun bloemist. Maar we zijn ook vrij om zelf iets te voorzien. Dat ga ik dan ook doen. Zo kan ik mijn goesting doen. Ik ga vooral werken met vazen met kaarsen in. De vazen ga ik kopen bij Action. Nadien plak ik er een eigen tekst op. Niet veel werk en toch héél persoonlijk.
Bij ons waren de bloemstukjes een optie. De voorziene prijs was 2,5 euro per stuk. Toen ik er naar vroeg bleek het wel een heel klein potje te zijn. Ze konden wel andere afspraken maken met hun bloemist. Maar we zijn ook vrij om zelf iets te voorzien. Dat ga ik dan ook doen. Zo kan ik mijn goesting doen.
Ik ga vooral werken met vazen met kaarsen in. De vazen ga ik kopen bij Action. Nadien plak ik er een eigen tekst op. Niet veel werk en toch héél persoonlijk.