Terug naar overzicht
Wij gaan naar het centraal station. Er is een ondergrondse parking aan het station.Je moet wel schriftelijke toestemming hebben om daar te mogen fotograferen, anders zetten ze jullie direct buiten. Maar dat is maar een formaliteit hoor :-)
Wij gaan voor het MAS! :) Ook heel mooi!
Ben jij ook een bruidje uit Hoboken Wendy? :)
yep ik ben ook van Hoboken :)
Ah oke, leuk ;). Welke zaal hebben jullie?
Wij hebben de zalen van rvc hoboken genomen daar mijn zoontje daar voetbalt en ik afgevaardigde daar ben, eten doen we in de kleine en het avondfeest in de grote en jij??
Is dat daar in polderstad? Wij hebben de zaal van Schuttershof. Langs buiten zou je het echt niet zeggen maar het is echt een mooie zaal :).
aan de visputten ik weet niet ofdat al polderstad is voor polderstad denk ik, ja de zalen van Schuttershof weet ik zijn, werken jullie dan met een traiteur? Om hoe laat trouwen julllie??:)
Nee we werken niet met een traiteur. We doen 's avonds gewoon broodjes en taart :). Wij trouwen om 11u20 :). Jullie?
Wij om 11 u spannend he??misschien dat ik toch eens kom piepen op 14 juni als je dat niet erg vind wij hebben eten van "de schore" s middags met de familie en s avonds een receptie en warme hapjes, broodjes en dessertenbuffet en taart, moeten jullie dan ook zelf voor de decoratie zorgen?
Je mag zeker eens komen piepen hoor hihi.Hoe bedoel je eten van de schorre, van in boom bedoel je waarschijnlijk maar gaan jullie daar eten of komen die dat leveren ofzo?Ja wij hebben ook eerst receptie met wat hapjes. Daarna broodjes en taart. Decoratie doen we ook allemaal zelf :) ben alles zowat in beetjes aan het kopen maar heb het al helemaal in men hoofd zitten :).
Nee nee de schorre in polderstad, ken je dat niet dat is de baas van de zalen van rvc Hoboken en die komt het eten dan daar in de keuken maken, daar we eigenlijk iedereen daar kennen van de voetbal, kennen we het personeel ook goed wel leuk en makkelijk en een pak voordeliger, ja de decoratie moeten we ook zelf maken of kopen, ik heb al een heel deel gekocht en gemaakt maar heb toch nog een aantal dingen dat ik moet kopen en maken en de uitnodigingen moet ik nog ontwerpen, zijn die van jullie af
Aan nee nog nooit van gehoord :).Wij hebben onze uitnodigingen al een maand geleden uitgedeeld ;). Niet volgens de regels maar ik ben overal graag op tijd bij en aangezien het wel een periode is dat veel mensen op vakantie vertrekken....Heb je Facebook?