Terug naar overzicht
Ik volg even mee...
Ik mail je mijn boekje, mss vind je daar iets in terug.
Je mag het ook altijd naar mij mailen als je wil Tiffany.Mijn email is an_van_goethem@hotmail.beThanks
Hallo,Ik volgde dit intressant bericht, en ben ook bezig het misboekje te maken, maar kan niet zo goed overweg ermee in word. Moest ik nu zo een voorbeeld hebben zou het beter gaan. Indien dat goed is mag je het mailen naar filip.hunninck@gmail.comalvast bedankt,
Kan ook nog wel wat tips en ideeën gebruiken! :)Dankje!kelly_vermeersch@hotmail.comNeig bedankt!
Dag Tiffany, Wij zijn hier ook aan ons misboekje begonnen. Wil je jouw versie even mailen aub? Ik kan ook wat inspiratie gebruiken over hoe dat het allemaal net moet in Word :)Alvast bedankt en nog veel plezier en succes met de voorbereidingen!Groetjes,Stéphanie
Hey Stéphanie,Kan je mij even u email adres door geven aub?ik ben ondertussen al 7 maand getrouwd hoor :)!Tijd vliegt.Groetjes
Ik ben via google op een website geraakt, van de parochie van Oostakker (maar ben ook niet van daar). Hier had je alle stapjes van de misviering en per onderdeel kon je kiezen uit een twintigtal teksten. Heb daar eigenlijk alles uitgehaald dat ook niet te veel verwees naar God :-))Je hebt wel veel tijd nodig, want 't is veel leeswerk. Héhé.Ga naar Google > typ in: Huwelijksmap Oostakker > Eerste link is een PDF bestand. Heb er veel aan gehad!
Dag Tiffany, juist ja :) Zonder mailadres gaat het niet lukken om het door te mailen. Mijn mailadres is stephanie.chartier@hotmail.com. Alvast bedankt!Oh ja, de tijd vliegt inderdaad snel .Bij ons nog twee maanden, het zal er vlug zijn.Groetjes,Stéphanie
Dag Tiffany,Ik besef net dat mijn mailadres fout is, zo gaat het niet lukken hé :)Het is stephanie_chartier@hotmail.com . Dus een underscore ipv een punt. Alvast bedankt!Groetjes,Stéphanie