Terug naar overzicht
Hallo Ik heb ook last van hooikoorts ken het gevoel echt niet leuk als je steeds moet niezen maar als je echte bloemen gaat nemen het enigste dat je kan helpen dan is uw medicatie nemen opvoorhand en anders ben je genoodzaakt om geen echte te nemen ik heb er mij echte besteld :-) en ik neem gewoon mijn medicatie opvoorhand zoals de dokter het mij ook heeft aangeraden :-)
HeyOp het forum hier heb ik wel al veel toffe ideën opgedaan voor niet echte bloemen; zoals een boeketje van vilt, van broches,... Zie dit topic:http://www.wijtrouwen.com/nl/forum/?msgid=527977&subject=Niet-zot-van-bloemenZelf heb ik geen hooikoorts ofzo, maar vind zo'n vilten boeketje wel super tof en ga dit mss doen. Het is ook gewoon leuk dat je je boeketje dan kan bijhouden.Ik kan het ook wel snappen als je gewoon graag echte bloemen wilt, maar daar kan ik je niet bij helpen..Groetjes en veel succes!
Ik had calla's als bruidsboeket en heb totaal geen last gehad. Ik heb wel een milde vorm van hooikoorts, dus geen idee of het wel last geeft als je er erg veel last van hebt.
Ok, dat was dom geformuleerd... ik bedoel dus dat ik niet weet of je wel last hebt van calla's als je een feller type hooikoorts hebt ;-)