Nu Online
Momenteel zijn er 434 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vrijgezellenavond

11-1-2007 22:50:59
Hallo, onze vrienden willen voor ons een vrijgezellenavond organiseren met verkleedpartijen en dergelijke. Mijn vriend en ik zijn hier echter helemaal niet voor te vinden. Wij willen liever zelf iets organiseren, waarvan we op voorhand weten dat het voor ons zeker leuk wordt? Heeft iemand van jullie toffe ideetjes?

Natalie
28/07/07

Natalie
28-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1775

Ilse
12-5-2007
 Meld misbruik12-1-2007 8:54:29

Wij hebben zelf al twee vrijgezellenavonden georganiseerd en telkens was het koppel laaiend enthousiast. Ook bij de vrijgezellenavonden van de neven en nichten was het de vrijgezel die zich nog 't meest amuseerde (in hun extravagant kostuumke :) )... Ze verdienden telkens een aardig centje dat dan naar vuurwerk voor op de schieting ging of gewoon als deel van 't cadeau...
Waarom zijn jullie daar niet voor??? Zullen jullie vrienden dan niet ontgoocheld zijn? Ik vond dat namelijk zéér leuk om toffe opdrachtjes te verzinnen die de vrijgezellen leuk zouden vinden...

Als het voor jullie leuk moet worden, dan moeten jullie een activiteit ofzo zoeken die jullie leuk vinden...

Anders kunnen de vrouwen een sauna avondje doen... Of een pyjamafuifke?
En de mannen kunnen lasershooting of paintbal doen (mannen spelen graag oorlogje :-p)

Groetjes,
Ilse
12 mei 2007

Lobke
6-7-2007
 Meld misbruik12-1-2007 9:38:07

Mijn eerste reactie is ook dezelfde als die van Ilse. Het is toch leuk dat je vrienden iets voor jou organiseren? Ze kennen jullie heus wel goed genoeg om te weten hoe ze de vrijgezellen moeten inkaderen: ludiek, gezellig, speels, sensueel,... En op die manier gunnen jullie je vrienden ook toch iets?

Maar iedereen mag natuurlijk doen wat hij zelf wil. Heel vaak heb ik al alternatieven gehoord als idd, saunabezoek, brunch, upperdaer party,...

Misschien kunnen jullie in die richting iets voorstellen.

Groetjes!!
Lobke.

Patricia

Meld misbruik12-1-2007 9:45:58

Ik ben zelf ook niet voor verkleedpartijtjes en opdrachten doen int stad.
Geef mij ook maar iets gezelligs onder vriendinnen (bvb High Tea of afternoon tea (met broodjes, hapjes, dessertjes, koffie, thee, ...), sauna met verwenarrangement (massage, pakkingen, ...),...
En dan achteraf uitgaan en ik zou zelfs het liefst samenkomen met de mannen om er één groot feest van te maken.

Mijn vriend vind dat allemaal niet zo erg en wil t liefst een traditioneel vrijgezellenfeest (= veel drank en dus zatte mannen, die allerlei zotte dingen uitspoken).

Dat wordt voor ons dus ook nog afwachten.

janssens
28-7-2007
 Meld misbruik12-1-2007 11:41:53

Hallo Nathalie,

mijn zus is 23.12.06 getrouwd en ik had voor haar ook een vrijgezellendag georganiseerd, wetende dat we beide niet echt van die opdrachten e.d. houden. Mijn broers hadden voor haar vriend de vrijgezellendag georganiseerd. De mannen zijn gaan paintballen en een luchtdoop gaan doen. Ik ben met de vrouwen naar de winterefteling gereden waar zij verkleed was in sneeuwwitje en wij als de 7 dwergen, daarna zijn we naar de haven van antwerpen gereden waar ze gebilddoekt zat te wachten tot haar prins (en de mannen) al zingend ('ik hou van u') naar haar toe kwamen, samen met vuurwerkstokjes en champagne. Daarna zijn we met zen allen naar het middelleuws restaurant 'de grote gans' samen gaan eten. Heel gezellig, niets vies of vuil, alleen veel plezier en een leuke herinnering.

op de trouw zelf hebben we dan de foto's laten zien en hadden we nog een herinneringsgeschenkje voor beide.
misschien als idee, je kan gerust zeggen wat je wil en wat je niet wil. Ik heb ook aan mijn zus gevraagd wat ze zeker niet zag zitten...

veel plezier ermee!
jorien

Debra
11-8-2006
 Meld misbruik12-1-2007 13:03:44

Hoi,

Ik sluit me aan bij de vorige dames. Je kan toch niet je eigen vrijgezellen organiseren. Die dag staat voor je vrieden die iets voor je organiseren en die je verrassen met allerlei dingen. Ik denk dat jullie vrieden je toch geod genoeg kennen om te weten wat je wel of niet wilt doen. En als je er echt mee inzit dan moet je eens met de mensen die het organiseren praten. En stel dat er de dag zelf iets is die je niet wilt doen dan moet je dat ook niet doen. Het moet voor jou een ongelooflijke mooie dag worden met heel mooie en onvergetelijke herinneringen.

Debra
reeds 154 dagen getrouwd

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik12-1-2007 14:15:04

Mijn vrijgezellenavond (misschien wel weekend) wordt georganiseerd door mijn best vriendin. Ik vertrouw haar 100% om dat ze mij goed genoeg kent om te weten dat ik er niet van hou om verkleed over straat te lopen.
Wat bij ons in de vriendenkring veel gedaan wordt voor vrijgezellenfeestjes voor de vrouwen is een weekendje naar de kust, chalet huren en dan gewoon gezellige dingen doen, lekker gaan eten, sauna, ...
Als ik jou was zou ik gewoon vertrouwen op jullie vrienden, ze zullen jullie wel goed genoeg kennen om te weten dat jullie niet van dat overdreven gedoe houden.
Groetjes,
Véro

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...