Terug naar overzicht
Hallo Elke ,Ik heb ook een kleed van Nicky en ook uit de vorige collectie .Zaterdag 21 jan. mag ik terug gaan passen ik zie er ook enorm naar uit . Wij trouwen op 14-04-07 en jij ? Groetjes Chantal
Ik heb ook even in de collectie van Nicky Vankets gekeken, maar de collectie van dit jaar staat me niet zo aan, teveel franjes en zo.Ik heb nu een mooie jurk van Linea Raffaeli, niet al te duur en het staat me prachtig :-)groetjesKlaartje28/7/2007
Helebawij trouwen op 07/07/07. Das nog een tijdje he. Ik vind zijn nieuwe collectie ook niet geweldig moet ik zeggen, er zitten er een paar mooie bij. Bij de vorige collectie was bijna alles mooi. Welke jurk heb jij?? (wel opletten dat je ventje niet meeleest he!!!!)Groetjes Elke
Hallo Elke ,Eigenlijk kan ik het moeilijk uitleggen het bovenstuk is zoals een corset en dan over de borsten meer in de vorm van een blad en rond mijn nek een lichtblauw koordje rond mijn nek . Hopelijk kan je er wat aanuit .Grts
Ik was onlangs bij Pierre Yves in Aalst en er was een meisje een Van Kets aan het passen. Ik heb ook begrepen dat ze e jurk ging nemen. mijn moeder en ik begrepen dit echter niet want het was echt niet mooi. Niet alleen vind ik de nieuwe collectie veel minder dan de vorige (die vond ik super) het model ging haar ook echt niet af.Maar ja, je kan je maar moeilijk moeien als zij en haar familie de keuze gemaakt hebben.Peggy23/06/07http://www.pieterenpeggy.bruiloftsite.nl
hey Chantal ik denk dat ik weet welke. Is een goeie keuze is erg mooi mijn vriendin is vorig jaar in sept getrouwd en had deze ook, Is echt een droomjurk. Ik heb de wijde jurk (met korset achteraan doorzichtig, opgenomen op de rok en het model heeft enkel een lange staart) ja ik moet t zo een beetje uitleggen zo dat mijn ventje niets kan vermoeden he.Hij leest dit niet (maar je weet maar nooit ;-p)ik wens je veel succes ermee...GroetjesElke
Wie wil mij foto's sturen van zijn Vankets, vooral als er zijn met een rijgsluiting achteraan, waar precies kristallekes rond de rondjes zitten. Laat een jurk maken en wil ook zo'n rijgsluiting (email: vix1@caramail.com)Bedankt,Vix