Nu Online
Momenteel zijn er 674 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vankets

11-1-2007 23:40:41
Hallo medebruidjes

Ik ben eens nieuwsgierig... :-p
Ik hoor hier zoveel over iedereen zijn droomjurk... Ik wou graag eens weten wie nog allemaal en vankets heeft gewoon uit nieuwsgiergheid. Ik heb er eentje uit de collectie van vorig jaar, maar het was mijn droomjurk. Ik moet overmorgen gaan passen en kijk er naar uit want ik heb het gekocht vorig jaar in de zomer, dat is dus al een tijdje geleden...(kan nu alleen naar een fototje kijken erg he)

Groetjes

Elke

Elke
7-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 520

chantal
14-4-2007
 Meld misbruik12-1-2007 6:11:52

Hallo Elke ,

Ik heb ook een kleed van Nicky en ook uit de vorige collectie .
Zaterdag 21 jan. mag ik terug gaan passen ik zie er ook enorm naar uit . Wij trouwen op 14-04-07 en jij ?
Groetjes Chantal

Klaartje
28-7-2007
 Meld misbruik12-1-2007 11:10:38

Ik heb ook even in de collectie van Nicky Vankets gekeken, maar de collectie van dit jaar staat me niet zo aan, teveel franjes en zo.

Ik heb nu een mooie jurk van Linea Raffaeli, niet al te duur en het staat me prachtig :-)

groetjes
Klaartje
28/7/2007

Elke
7-7-2007
 Meld misbruik12-1-2007 11:37:14

Heleba

wij trouwen op 07/07/07. Das nog een tijdje he. Ik vind zijn nieuwe collectie ook niet geweldig moet ik zeggen, er zitten er een paar mooie bij. Bij de vorige collectie was bijna alles mooi. Welke jurk heb jij?? (wel opletten dat je ventje niet meeleest he!!!!)

Groetjes Elke

chantal
14-4-2007
 Meld misbruik12-1-2007 16:52:25

Hallo Elke ,

Eigenlijk kan ik het moeilijk uitleggen het bovenstuk is zoals een corset en dan over de borsten meer in de vorm van een blad en rond mijn nek een lichtblauw koordje rond mijn nek . Hopelijk kan je er wat aanuit .
Grts

Peggy
23-6-2007
 Meld misbruik12-1-2007 17:10:26

Ik was onlangs bij Pierre Yves in Aalst en er was een meisje een Van Kets aan het passen. Ik heb ook begrepen dat ze e jurk ging nemen. mijn moeder en ik begrepen dit echter niet want het was echt niet mooi. Niet alleen vind ik de nieuwe collectie veel minder dan de vorige (die vond ik super) het model ging haar ook echt niet af.

Maar ja, je kan je maar moeilijk moeien als zij en haar familie de keuze gemaakt hebben.

Peggy
23/06/07
http://www.pieterenpeggy.bruiloftsite.nl

Elke
7-7-2007
 Meld misbruik12-1-2007 18:08:37

hey Chantal

ik denk dat ik weet welke. Is een goeie keuze is erg mooi mijn vriendin is vorig jaar in sept getrouwd en had deze ook, Is echt een droomjurk. Ik heb de wijde jurk (met korset achteraan doorzichtig, opgenomen op de rok en het model heeft enkel een lange staart) ja ik moet t zo een beetje uitleggen zo dat mijn ventje niets kan vermoeden he.
Hij leest dit niet (maar je weet maar nooit ;-p)

ik wens je veel succes ermee...

Groetjes
Elke

Vicky
2-2-2008
 Meld misbruik12-1-2007 21:24:30

Wie wil mij foto's sturen van zijn Vankets, vooral als er zijn met een rijgsluiting achteraan, waar precies kristallekes rond de rondjes zitten. Laat een jurk maken en wil ook zo'n rijgsluiting (email: vix1@caramail.com)

Bedankt,
Vix

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info