Terug naar overzicht
Veel succes samen!!Mooi fotos!!
Ziet er prachtig uit! Proficiat! Leuk om te horen dat Chana van Chabelle en retro top waren! Ik ben benieuwd!
Super mooi foto's! Leuk dat het super weer was :) Hoe verliep jullie dagje?
super mooi! veel succes en geluk samen!
Proficiat. Zeer mooie en toffe foto's
Mooie foto's, jullie straalden! Ik heb eigenlijk een vraagje voor je. Ik zag dat je pumps van Noe hebt en ik overweeg deze ook maar heb ze gepast en ze zitten erg gepast aan de bovenranden. Heeft dit zich bij jou soepel gezet? Alvast bedankt!
Hele mooie foto's Silke :-) Geniet er nog van !
Hey Silke en Joeri,Ook van mijnentwege hartelijk dank voor het vertrouwen en de prima samenwerking! Greetz,Christwww.christvilez.be
Hey Silke en Joeri,
Ook van mijnentwege hartelijk dank voor het vertrouwen en de prima samenwerking!
Greetz,
Christ
www.christvilez.be
Wauw Silke...Prachtige foto's!Jullie zagen er stralend uit.Ik kijk al uit om het volledige verslagje te lezen!
Wauw Silke...Prachtige foto's!Jullie zagen er stralend uit.
Ik kijk al uit om het volledige verslagje te lezen!
Hele mooie foto's!
Supermooi!
Mooie fotootjes! Proficiat!
mooie foto's hoor,proficiat allesinds,en welkom zoals wij in het getrouwde leven xxx
Dankjewel allemaal! Ann, ik heb de pumps heel de dag kunnen dragen tot vlak na de openingsdans, zonder pijn. Ik was er heel tevreden van!
Heel mooie foto's, proficiat !
Heel mooi bruidje! Mooi kleed ook, simpel maar mooie details!Ook de dames van de suite zagen er super uit!!Geniet nog lang na en veel geluk voor de toekomst!groetjesSandra
Mooi! Proficiat!