Terug naar overzicht
Bach bloesems, dat heeft mij echt geholpen als ik er even doorzat.
Sedinal
hey tessa,wij hebben dezelfde datum als jullie,fijn!bij ons is ook alles zo goed als gepland.ik weet niet echt wat er kan helpen tegen de stress maar ik denk dat je zoals ik zelf doe,geregeld uwen dag is moet overlopen,zowel overdag als je aant wegdromen bent of als je gaat slapen.ik vind het echt fantastisch als ge u eigen kunt inbeelden,hoe heel de dag eruit gaat zien.voor de rest zou ik gewoon zeggen geniet van elke moment en maak er net zoals ons een fantastische 14 juni 2014 van.vele groetjes kevin en danielle
hey tessa,
wij hebben dezelfde datum als jullie,fijn!
bij ons is ook alles zo goed als gepland.
ik weet niet echt wat er kan helpen tegen de stress maar ik denk dat je zoals ik zelf doe,geregeld uwen dag is moet overlopen,zowel overdag als je aant wegdromen bent of als je gaat slapen.
ik vind het echt fantastisch als ge u eigen kunt inbeelden,hoe heel de dag eruit gaat zien.
voor de rest zou ik gewoon zeggen geniet van elke moment en maak er net zoals ons een fantastische 14 juni 2014 van.
vele groetjes kevin en danielle
Wij ook op dezelfde dag! Ik heb ook wel wat stress en kan soms daardoor tegen mensen een beetje mij afreageren terwijl zij er niet aan kunnen doen. Sedinal plus zou een goed middeltje moeten zijn zegt mijn dokter. Ben er nog niet mee begonnen maarja. Bij ons ook juist nog details te regelen maar toch blijft er altijd iets hangen dat ik wel iets zou kunnen vergeten zijn!
Wij ook op dezelfde dag! Ik heb ook wel wat stress en kan soms daardoor tegen mensen een beetje mij afreageren terwijl zij er niet aan kunnen doen.
Sedinal plus zou een goed middeltje moeten zijn zegt mijn dokter. Ben er nog niet mee begonnen maarja.
Bij ons ook juist nog details te regelen maar toch blijft er altijd iets hangen dat ik wel iets zou kunnen vergeten zijn!