Nu Online
Momenteel zijn er 681 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

het kort af

2-4-2014 17:05:16

nog exact 1 maand tot onze dag :-)

Ik kijk er zo naaruit , normaal ben ik een stress kip tot en met ... maar tot nu toe nog geen stress :-)

Ondanks dat ik weet dat hubby to be nog zijn hemd moet gaan kopen voor onze dag.

Zaterdag de vrijgezellen , ben benieuwd wat de dames in petto hebben voor mij , ik heb totaal geen idee en weet ook nog niet wat of hoe

Zondag komt de fotograaf om alles te overlopen :-)

Hopelijk is het binnen 1 maand hetzelfde weer als vandaag

Succes nog aan de andere bruidjes in spé

kelly
2-5-2014
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 620

Niki
7-6-2014
 Meld misbruik2-4-2014 18:01:43

Ook veel succes voor jou!

Hier begint het ook af te korten, nog 65 dagen
Heb over 2 weken mijn vrijgezellen en volgende week mn pasbeurt van mn kleed, ben zoooo benieuwd!!

Ik begin wel zenuwe te krijge :)

sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik2-4-2014 20:49:43

hehe nog kop 1 maand en mijn zoontje is 2 jaar :D
hoop uiteraard ook als jij op mooi weer zodat hij lekker buiten zijn b-day kan vieren ;)
zal zeker aan jou denken,geniet maar van die laatste 30 dagen want het gaat heel vlug hoor,zie ik ben nu al 19 dagen mevrouw,hehe.
grtjs

Elien
20-9-2014
 Meld misbruik2-4-2014 23:51:09

Spannend! Veel plezier zaterdag!

Shari
30-4-2014
 Meld misbruik3-4-2014 8:47:32

whoo zaterdag ook onze vrijgezellen, ik heb al een brief ontvangen met dingen die ik moet meenemen ik hou mijn hartje vast! hier nog minder dan een maand te gaan en ook niet echt stress je bent dus niet alleen;)

Kelly
17-5-2014
 Meld misbruik3-4-2014 12:33:25

Alvast veel plezier zaterdag.
Ik moet nog een weekje wachten tot mijn vrijgezellen. Spannend allemaal.

De laatste race naar de grote dag is begonnen.

Veel succes nog met de laatste voorbereidingen.
Wat vliegen die weken toch :-)

Groetjes

kelly
2-5-2014
 Meld misbruik3-4-2014 21:43:45

Ja de tijd vliegt inderdaad :-)

En daarnet de instructies gekregen voor de vrijgezellen , dus nu wel stress ... Want er zijn dingen die ik moet voorzien die ik niet heb , dus hopelijk vind ik die morgen :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...