Nu Online
Momenteel zijn er 719 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruin kleurtje

2-4-2014 19:24:19
Hallo bruidjes
Ik zou graag nog een bruin kleurtje hebben tegen 30 mei..
Iemand een idee'tje??
Zonnenbank komt zo kostelijk uit...

julie
30-5-2014
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 1022

Evy
28-6-2014
 Meld misbruik2-4-2014 19:25:17

ik ga waarschijnlijk voor een spraytan :-) wel eens op voorhand proberen

natacha
5-7-2014
 Meld misbruik2-4-2014 20:09:53

Tanning een mooie en gemakkelijke oplossing heb al eens getest .... in mei voor de eerste pas ga ik dit nog eens doen maar een tintje donkerder en dan kan ik voor Dday beslissen welke ik kies :-)

julie
30-5-2014
 Meld misbruik2-4-2014 20:27:30

Wordt je daar ni te bruin mee? want ik ben redelijk wit wil een bruin kleurtje maar niet te overdreven?? Dit slaat niet oranje ofzo of strepen?

Julie
27-9-2014
 Meld misbruik2-4-2014 20:43:46

Ik ben ook heel bleek van huidskleur en ik ga eerst voor de light kleur en dan eens de medium kleur proberen! Ik wil ook niet dat ik ineens te bruin ben want dat zou een raar zicht zijn! :) Ik ga naar de spray tanning in Brasschaat. Heb er al positieve dingen over gehoord.

Elien
20-9-2014
 Meld misbruik2-4-2014 23:49:57

Bij spray tan zou ik zo bang zijn voor vlekken, dat ik het niet durf op dé dag. Niet alleen op mijn huid, maar ook op mijn kleed. En normaal ben ik echt pro bruinen zonder zon. Ik doe dat vrij vaak. Maar als ik ga trouwen zou ik toch een uitzondering maken en onder de zonnebank gaan :-)

sofie
6-6-2014
 Meld misbruik3-4-2014 0:12:18

ik ben nu sinds een week of 4 elke week 1 keertje naar de zonnebank aan het gaan en heb nu nog een 8tal weken voor de trouw, dus tegen dan zou het moeten in orde zijn

Elke
7-6-2014
 Meld misbruik3-4-2014 10:38:26

Ik ben witter dan wit:-)Heb mij op 14 maart abonnement gekocht 50 euro + 20 euro gratis. Is nu op aan een gemiddelde van 3x/week. Naar de goeie raad geluisterd van de mensen die het centra uitbaten en ja na 36jaar eindelijk kleur, behalve in mijn gezicht...........blijkbaar bruin ik daar dus niet:-)maar daar kan een mouw aan gepast worden natuurlijk. Heb lang getwijfeld met spray tan (heb dit ooit al laten doen)maar ik heb gevoel dat er iets op mij plakt en het geeft af bij zweten. Maar dat je kleed binnenin bruin ziet is niet erg dat wordt nadien toch droogkuis. Maar mooi resultaat. Ik wou vooral ook na trouw en deze zomer nog wat kleur hebben niet alleen de dag zelf en dan is zonnebank ideaal maar al bij al gaat mij dat 150euro kosten maar ik heb het er voor over....ik spendeer dan minder budget aan andere dingen.

Annelies
24-5-2014
 Meld misbruik3-4-2014 12:35:38

Ik ben ook heel bleek en heb een keertje spray tanning geprobeerd en ik ben echt fan!

Heeft niet afgegeven; ookal was het warm en heb ik gezweet; ook helemaal niet oranje (blijkbaar is dit afhankelijk van het product dat gebruikt wordt) of vlekken/strepen.

Paar dagen voor de trouw, ga ik me nog eens laten tannen!

Marthe
20-9-2014
 Meld misbruik3-4-2014 16:54:17

Ik heb een goede oplossing! Zelf ben ik redelijk bruin, maar in het begin van de lente/zomer zien mijn benen toch bleek. Dan smeer ik nivea sun touch. (http://misswhitemilkyway.wordpress.com/2010/08/05/nivea... )
Dat kan je laagje per laagje opbouwen en ermee stoppen als het te bruin voor je wordt. Wel op tijd aan beginnen, want het is zelfbruinende crème, dus heeft tijd nodig om op te bouwen. Best ook nu al eens testen om te zien hoe lang je moet smeren om je ideale kleur te bekomen.

julie
30-5-2014
 Meld misbruik3-4-2014 19:15:45

bedankt allemaal , we gaan een paar keer naar de zonnenbank gaan hopelijk tegen 30 mei toch iets van kleur...

Charlotte
4-10-2014
 Meld misbruik6-4-2014 13:18:50

ik zou ook zonnebanken...dan ben je zeker dat het egaal is en niet afgaat...niet zo gezond, maar voor 1 keertje kan dat geen kwaad. Als je voordien goed scrubt, zou je na een 5 tal keer toch al een mooi bruin kleurtje moeten hebben.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...