Terug naar overzicht
ik ga waarschijnlijk voor een spraytan :-) wel eens op voorhand proberen
Tanning een mooie en gemakkelijke oplossing heb al eens getest .... in mei voor de eerste pas ga ik dit nog eens doen maar een tintje donkerder en dan kan ik voor Dday beslissen welke ik kies :-)
Wordt je daar ni te bruin mee? want ik ben redelijk wit wil een bruin kleurtje maar niet te overdreven?? Dit slaat niet oranje ofzo of strepen?
Ik ben ook heel bleek van huidskleur en ik ga eerst voor de light kleur en dan eens de medium kleur proberen! Ik wil ook niet dat ik ineens te bruin ben want dat zou een raar zicht zijn! :) Ik ga naar de spray tanning in Brasschaat. Heb er al positieve dingen over gehoord.
Bij spray tan zou ik zo bang zijn voor vlekken, dat ik het niet durf op dé dag. Niet alleen op mijn huid, maar ook op mijn kleed. En normaal ben ik echt pro bruinen zonder zon. Ik doe dat vrij vaak. Maar als ik ga trouwen zou ik toch een uitzondering maken en onder de zonnebank gaan :-)
ik ben nu sinds een week of 4 elke week 1 keertje naar de zonnebank aan het gaan en heb nu nog een 8tal weken voor de trouw, dus tegen dan zou het moeten in orde zijn
Ik ben witter dan wit:-)Heb mij op 14 maart abonnement gekocht 50 euro + 20 euro gratis. Is nu op aan een gemiddelde van 3x/week. Naar de goeie raad geluisterd van de mensen die het centra uitbaten en ja na 36jaar eindelijk kleur, behalve in mijn gezicht...........blijkbaar bruin ik daar dus niet:-)maar daar kan een mouw aan gepast worden natuurlijk. Heb lang getwijfeld met spray tan (heb dit ooit al laten doen)maar ik heb gevoel dat er iets op mij plakt en het geeft af bij zweten. Maar dat je kleed binnenin bruin ziet is niet erg dat wordt nadien toch droogkuis. Maar mooi resultaat. Ik wou vooral ook na trouw en deze zomer nog wat kleur hebben niet alleen de dag zelf en dan is zonnebank ideaal maar al bij al gaat mij dat 150euro kosten maar ik heb het er voor over....ik spendeer dan minder budget aan andere dingen.