TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Katrien
19-1-2018
|
2-4-2014 22:00:09
Hoi,
Ik ga vertellen hoe wij het aangepakt hebben. Wij hebben (mijn man vooral) op internet ringen gezocht die we mooi vonden. We kwamen uit op een Nederlandse site en hebben daar eens kostprijs gevraagd. Ik viel stijl achterover!!! Dan zijn we naar een kleine, maar super goede juwelier gegaan met de foto en die heeft ze nagemaakt. Niet helemaal hetzelfde want plagiaat mag niet! Ik kan je zeggen dat het 4x goedkoper was. Kijk dus maar goed uit! Succes en groetjes
PS: ik heb wit- en geelvoud met 3 diamanten. Mijn man wit- en roodgoud. Heel speciaal.
|
|
Eva
5-7-2014
|
2-4-2014 22:46:30
Hoi,
Je kan inderdaad veel kanten uit met die trouwringen. Van onze juwelier kregen wij een goeie tip, waar we rekening mee gehouden hebben en dat was dat we geen te speciale ringen mochten kiezen. Hij maakte het in het verleden al enkele keren mee dat koppeltjes een tijdje na hun trouw terug ging om te vragen om de ring te herwerken naar een eenvoudiger en klassieker model. Wij kozen dus hele simpele trouwringen die we trouwens deze week mogen gaan passen en na het passen mag ik nog kiezen hoeveel steentjes ik erin wil :) Twijfel nog tussen 1 rij van tien steentjes of twee rijen naast elkaar met 10 steentjes
Veel succes met het kiezen van jullie trouwringen!
|
|
Sabrina
20-9-2014
|
3-4-2014 9:55:24
Bij ons was de kostprijs toch een heel grote factor. Ik mag mijn trouwring niet aandoen op het werk, dus ik moet die constant aan en uit doen waardoor de kans op verliezen al een stuk groter is.
Beide vinden wij goud niet mooi, dus was het titanium, zilver of witgoud.
Ik heb vrij smalle vingers, dus heb ik ook voor een smal model gekozen. Brede ringen stonden mij absoluut niet.
|
|
Elke
7-6-2014
|
3-4-2014 10:22:34
Onze trouwringen waren bij ons de grootste hap uit ons budget, aangezien we 18 karaat wouden. Hebben ringen gekozen van het belgische merk D'euxx. Als basis geel goud maar geen blinkend effen maar precies met "structuur " in en dan in blinkend wit goud een boordje volledig rond en bij mij 1 steentje in. Simpel maar speciaal. De eerste reactie is altijd, bah geel goud (was bij ons ook zo)maar als je dan het geheel ziet is het wel waahh, voor ons althans. En ik zou ook zeggen, hou het klassiek want het is voor héél véél jaren hé.Wij hebben nog getwijfeld met dat andere belgische merk aurodesign. Ook mooie trouwringen wat dan in het echt tegenviel voor ons was het merk duo. Op pc knappe ringen maar in het echt o zo fragiel dit in vergelijking met d'euxx en aurodesign. Maar stel eerst budget op, héél belangrijk!!!
|
|
Marijke
4-10-2014
|
3-4-2014 10:52:50
Wij hebben ook gekozen voor witgouden ringen, bij mij met heel wat brilliantjes :) Mijn verloofde heeft een 'simpele' witgouden ring. Veel keuze, maar hebben ook online gekeken wat we mooi vonden en dan naar Perles d'Amour de HELE collectie gaan bekijken en kiezen maar! Was snel gekozen :D
|
|
Ann
26-5-2014
|
3-4-2014 13:50:46
Wij hebben ook goed rond gekeken op Internet eerst. Daarna in 't echt gaan kijken en goed informatie opvragen. Wij zijn geen liefhebbers van het klassieke geel goud maar wit goud kan na een tijdje verkleuren en de werkelijke gele kleur aannemen. Uiteindelijk hebben we gekozen voor champagnekleurig goud. Op foto's op Internet is dat niet zo mooi maar in 't echt was het een mooie zachte kleur, heel natuurlijk ook. Wij hebben gekozen voor ringen van Ines B, goudsmid. Blijkbaar is het champagnekleurig goud bij een goudsmid trouwens anders (en mooier) dan bij een machinaal gemaakte ring. Ik wou oorspronkelijk ook een specialere ring maar uiteindelijk zijn wij ook voor iets gegaan dat we binnen 50 jaar nog mooi zullen vinden, en dat er echt uitziet als een trouwring. Mijn toekomstige heeft een effen ring met een kleine inkeping, ik heb een smalle (smalle vingers) met 2 rijen van telkens 6 diamanten. Groetjes
|
|
Femke
27-6-2014
|
3-4-2014 15:06:52
Het enige dat ik al JAREN op voorhand wist, was waar mijn trouwringen vandaan moesten komen. Al jaren verliefd op de ruwe, onregelmatige witgouden ringen van Wim Meeussen en die zijn het dan ook geworden. Voor mij met subtiel 2 briljantjes in.
http://www.wimmeeussen.be/images/gallery/w977-fijne-tro...
Maar dat is allemaal persoonlijk natuurlijk. Kijken en passen, zou ik zo zeggen! En elimineren wat niet als 'jullie' aanvoelt.
Zorg er trouwens ook voor dat jullie je beiden goed voelen met jullie ring hé. Ze hoeven daarom ook niet persé bij elkaar te passen!
|
|
Lies
|
3-4-2014 19:47:38
Wij zijn dinsdag onze ringen gaan kiezen. Aangezien we er geen fortuin aan uit wilde geven en ik de mijne toch niet mag dragen op het werk zijn we op zoek gegaan naar een leuk alternatief. Uiteindelijk zijn we uitgekomen bij Hanne Schoofs een ontwerpster die zowel gouden als zilveren ringen ontwerpt. Samen zijn we op zoek gegaan naar de perfecte ring voor ons. Ben heel benieuwd naar het uiteindelijke resultaat maar hij zal hoe dan ook origineel en uniek zijn.
|
|
Sanne
22-3-2014
|
4-4-2014 15:15:53
Wij zijn ook gegaan voor de champagne kleurige ringen van Ines Bouwen. Die ring zit nu al 13 dagen rond men vinger en ben er nog altijd even blij mee :-D Veel plezier nog met je zoektocht naar de perfecte ringen ;-)
|
|
Nel
13-9-2014
|
6-4-2014 8:47:17
Bedankt allemaal voor de tips. Intussen heeft onze zoektocht op internet en foldertjes al heel wat ringen en stijlen laten afvallen. We zijn al eens bij een juwelier langs geweest, maar hebben nog geen definitieve knoop doorgehakt. Ik ben er intussen zeker van dat ik een eenvoudige, tijdloze ring wil. Zoals velen onder jullie zeggen, het is iets dat je nog heel lang mooi moet vinden, dus ik wil geen ring die te "nu" is.
|
|
liesbet
|
16-4-2014 22:18:24
Mijn vriend laat een ring tatoeëren, hij is een echte sloddervos en ik ben zeker dat hij zijn ring in een mum van tijd weet te verliezen. Hij moet hem ook vaak uitdoen voor zijn werk en hobby... We hebben wel een symbolische ring voorzien... Ikzelf wil graag een brede, ruwe trouwring, met 3 kleine steentjes... maar de kostprijs zal van groot belang zijn bij mijn keuze...
|
|
veronique
|
28-11-2014 11:30:15
Wij hebben onze trouwringen gekocht van het merk DUO. Heel veel keuze, zowel in zeer moderne als uiterst klassieke ringen. Mijn trouwring is een simpele band in geel en wit goud met steentjes erin, mijn man (ja ondertussen zijn we getrouwd) zijn ring is de kopie maar dan zonder de steentjes. www.duo-trouwringen.com is hun website, en de volledige collectie staat online..
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|