Terug naar overzicht
Moest ik van jou zijn, ik zou naar een goeie lingeriewinkel stappen en dit uitleggen. Ik denk dat zij de verschillende mogelijkheden wel zullen kennen en je die eventueel ook kunnen laten passen. Ik vrees wel dat het niet goedkoop zal zijn, maar ik denk dat je zeker de juiste lingerie kan vinden waar je geen last in zal hebben van 'hangen' ;-)
hallo,Ik heb een F cup, wou ook eerst een kleed met mouwtjes, maar het is uiteindelijk toch een kleed met een halter geworden. Onder mijn kleed draag ik een corsage (wel met bandje rond de nek) deze bandjes kunnen er ook af. moet zeggen dat het door het grote aantal sluitingen op de rug voldoende steun heeft. ik heb mijn corsage gevonden in de lingerie outlet van schellebelle ( ik weet natuurlijk niet van waar je bent). wel leuk dat we op de zelfde dag trouwen. veel succes nog.
Hela, Hier na 2 kindjes een niet meer zo'n stevige D-cup :) en een straplessjurk. Wilde dit in het begin ook niet maar de jurk zat al zeer stevig rond mijn borsten. Heb uiteindelijk in een lingeriewinkel de juiste bh gevonden zonder bandjes die de nodige steun geven. Niet te snel tevreden zijn over bh. Heb er een aantal gepast en bij de eerste stuks had ik echt de neiging om de bh continu naar boven te trekken. De laatste zat als gegoten, lekker stevig ;) Veel succes.