Terug naar overzicht
bij ons nog 2 maandjes. Niet alles gaat zoals gepland ( familiekwesties) en nog maar 2 mensen die bevestigd hebben dat ze komen. Er stond nochtans voor 5 april door te geven. Maar uiteindelijk is het onze dag en ik ga het niet aan mijn hart laten komen. Wel zenuwachtig voor mijn jurk, mag ze pas de dag ervoor gaan halen en mijn schoenen zijn nu ineens te groot. Dus zal nog moeten kijken voor zolen denk ik
Dag evelynIk ken dat jammer genoeg ook dat de mensen te laat toe zegge of af zegge door familiekwestie en daar word ik dan zo ma zo lastig van en van de schoenen ik heb het ook voor dusja ga zien wat ik daar aan kan verandere want ze zijn wat groot nu dat ze ingelopen zijn ik krijg mijn kleed nu zaterdag mee :-)be happy :-)
Laat het zeker niet aan je hart komen ! Wij hadden ook mensen die twee dagen ervoor nog afzeiden, pech voor hen want het was een fantastische dag ;-)
Heey sanne merci voor dit berichtje was beetje depri maar door één of andere reden kan het me eigelijk niet meer schelen heb gezegt zolang mijne toekomstige er is en mijn kinderen ben ik de gelukkigste vrouw ter wereld :-)
sanne,nog geen verslagje gehoord van jullie dagje ;) en of foto's,snif proficiat alvast en welkom in het getrouwde leven net als wij ook al ;)