Nu Online
Momenteel zijn er 697 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

het kort af

3-4-2014 9:13:57
Hallo iedereen :-)
het kort af onze datum juist op de kop 1 maand te gaan nog :-)
echtgenoot is al zo zenuwachtig als iets :p
wel kei schattig maar soms erover
en dan zijn er nog zo van die mensen dat op het laatste nippertje afzegge daar kan ik woest van worde echt waar
maar daar ga ik mijne kop niet over breken :-)
wij leven gewoon happy naar onze datum en de dag zelf kan mij alles gestolen worden zolang ik en mijne man en mijn kindere samen gelukkig zijn

samantha
3-5-2014
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 568

Evelyn
6-6-2014
 Meld misbruik3-4-2014 10:56:16

bij ons nog 2 maandjes. Niet alles gaat zoals gepland ( familiekwesties) en nog maar 2 mensen die bevestigd hebben dat ze komen. Er stond nochtans voor 5 april door te geven. Maar uiteindelijk is het onze dag en ik ga het niet aan mijn hart laten komen. Wel zenuwachtig voor mijn jurk, mag ze pas de dag ervoor gaan halen en mijn schoenen zijn nu ineens te groot. Dus zal nog moeten kijken voor zolen denk ik

samantha
3-5-2014
 Meld misbruik3-4-2014 11:12:21

Dag evelyn
Ik ken dat jammer genoeg ook dat de mensen te laat toe zegge of af zegge door familiekwestie en daar word ik dan zo ma zo lastig van
en van de schoenen ik heb het ook voor dusja ga zien wat ik daar aan kan verandere want ze zijn wat groot nu dat ze ingelopen zijn
ik krijg mijn kleed nu zaterdag mee :-)
be happy :-)

Sanne
22-3-2014
 Meld misbruik3-4-2014 12:56:44

Laat het zeker niet aan je hart komen ! Wij hadden ook mensen die twee dagen ervoor nog afzeiden, pech voor hen want het was een fantastische dag ;-)

samantha
3-5-2014
 Meld misbruik3-4-2014 13:03:21

Heey sanne
merci voor dit berichtje
was beetje depri maar door één of andere reden kan het me eigelijk niet meer schelen heb gezegt zolang mijne toekomstige er is en mijn kinderen ben ik de gelukkigste vrouw ter wereld :-)

sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik3-4-2014 14:55:18

sanne,nog geen verslagje gehoord van jullie dagje ;) en of foto's,snif proficiat alvast en welkom in het getrouwde leven net als wij ook al ;)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...