Terug naar overzicht
ik heb zaterdag de vrijgezellen ik heb dinsdag een brief gekregen waarin stond dat ik outdoor kleding moest aan hebben ( no high heels!!!!) en een rugzak met reserve kleding, daffelgan witte legging, condooms, rode lippenstift, handschoenen,zaklamp,gevarendriehoek,pen,balonnen, zakje kiezel, fluovestje en dat er gevolgen zijn als ik 1 van de dingen niet heb, ai ai ai aiik hou mijn hartje ook vast xd
dan zijn we met zijn 2 :-) alles wat jij zegt moet ik ook allemaal meenemen maar dan ook nog 2 pantys die doorzichtig zijn met die zwarte strepe dus hou echt mijn hart vast
Ik heb er eigenlijk wel vertrouwen in dat mijn vriendinnen het 'beschaafd' gaan houden en niks gaan organiseren wat erover gaat en weten dat ik het absoluut niet ga willen doen.Zonder dat het saai wordt natuurlijk, want er zitten wat creatievelingen in mijn vriendinnengroepje :)Eigenlijk zouden je vrienden rekening moeten houden me jou. Ik hoop voor jou dat ze dat ook doen..
dag sanne dat zulle ze zeker doen maar hier en daar zulle ze wel wat streekjes doen da ge achteraf zegt OMG maja ,,, is maar 1 keer in u leven een vrijgezellenfeest hé :p
haha ik ben echt benieuwd maar goed da ik geen verlegen muis ben xd